اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه جشن بزرگ فجر ماندگار صورت گرفت

آزمایش خون رایگان 150 گچسارانی توسط شبکه بهداشت و درمان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: در حاشیه برگزاری جشن بزرگ فجر ماندگار در این شهرستان، از 150 گچسارانی برای تشخیص بیماری‌های ایدز، هپاتیت و دیابت آزمایش خون رایگان صورت گرفت.

آزمایش خون رایگان 150 گچسارانی توسط شبکه بهداشت و درمان

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ستار اسدپور امروز در حاشیه برگزاری جشن بزرگ فجر ماندگار در این شهرستان اظهار کرد: بخش سلامت و بهداشت در جامعه، حوزه وسیعی را در برمی‌‌گیرد که تأمین شرایط مناسب آن، نیازمند عزم ملی و تلاش گسترده همه دستگاه‌های اجرایی و مردم است.

وی عنوان داشت: افزایش سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سبب رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شده است.

اسدپور با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی ابراز داشت: شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز در دهه فجر برنامه‌هایی را به منظور خدمات‌رسانی به عموم مردم در نقاط شهری و روستایی برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران انجام رایگان آزمایش‌های ایدز، هپاتیت، دیابت و اندازه‌گیری فشار خون را از جمله این خدمات عنوان کرد.

اسدپور ارتقای سطح سلامت جامعه را به عنوان مهم‌ترین هدف نظام سلامت عنوان و تصریح کرد: متخصصان و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان گچساران از آغاز برگزاری جشن فجر ماندگار با استقرار در چادری، از افراد بالای 30 سال به صورت رایگان خونگیری کردند.

وی با اشاره به استقبال مردم برای انجام آزمایش خون ادامه داد: در این برنامه از 150 نفر از آقایان و بانوان بالای 30 سال خونگیری شد.

اسدپور خاطرنشان کرد: افراد بالای 30 سال بیشتر از افراد سنین پایین‌تر، فاکتورهای خطر بیماری دیابت را دارند و این بیماری در این گروه سنی شایع‌تر است.

وی بیان داشت: این آزمایش‌ها به مناسبت دهه فجر و سی و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در راستای پیشگیری و کنترل بیماری هپاتیت و دیابت و ترغیب بیماران مبتلا به این بیماری‌ها به پیگیری و درمان انجام شد.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول