اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دیلم خواستار شد

ایجاد شعبه فعال تعزیرات حکومتی در دیلم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: ایجاد شعبه تعزیرات حکومتی فعال در شهرستان برای رسیدگی سریع به پرونده متخلفین ضروری است.

ایجاد شعبه فعال تعزیرات حکومتی در دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، عبدالحسین ناصری ظهر امروز در نشست کمیته بهداشت و تغذیه ستاد تسهیلات سفر شهرستان دیلم اظهار داشت: عدم وجود شعبه تعزیرات حکومتی فعال موجب شده در برخورد با متخلفین بهداشتی با مشکلات زیادی مواجه شویم.

وی افزود: عرضه بنزین در خیابان‎های شهر و وجود دستفروشان از مهمترین مشکلات بهداشتی است که با آن مواجه هستیم و وجود تعزیرات حکومتی برای جمع‎آوری و برخورد قاطع با آنان لازم است.

ناصری تصریح کرد: عرضه قلیان در بعضی از مراکز عرضه مواد غذایی موجود در ساحل، عرضه یخ و مواد غذایی به صورت دستفروشی و در شرایط نامناسب، عرضه مواد غذایی در پیاده‎روها توسط متصدیان و وجود مشکلات بهداشتی در پارک جنگلی عامری از دیگر مشکلات بهداشتی شهرستان است.

وی وجود مشکلات بهداشتی در پمپ بنزین‎ها، عرضه و فروش ماهی در شرایط نامناسب در خیابان شریعتی را از دیگر مشکلات بهداشتی عنوان کرد.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‎ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم نیز گفت: تهیه و اجرای طرح مداخله‎ایی نظارت بر اماکن فروش مواد غذایی حساس، بازدید از محل پمپ بنزین‎ها و ارسال مشکلات به نمایندگی پخش و توزیع فراورده‎های نفتی از مهمترین اقدامات واحد بهداشت محیط و حرفه‎ای شهرستان در طی روزهای اخیر است.

فاطمه علیمرادی افزود: بازدید از پارک جنگلی عامری و ارسال مشکلات به اداره منابع طبیعی، اجرای مرحله اول طرح ضربتی مواد غذایی و جمع‎آوری مقدار 104 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف انسانی و تهیه برنامه عملیاتی ویژه بسیج سلامت نوروزی از دیگر اقدامات بهداشتی است.

وی از اجرای طرح مداخله‎ایی نظارت بر اماکن فروش مواد غذایی حساس مثل کبابی‎ها، رستوران‎ها،غذاهای بیرون بر از اول بهمن تا 15 اسفند خبر داد.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‎ای دیلم تصریح کرد: طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند تا 15 فروردین سال آینده مطابق سنوات گذشته در شهرستان دیلم اجرا می‎شود.

در این نشست مقرر شد از سوی مجمع امور صنفی به متصدیانی که در ایام نوروز در محل کسب خود اقدام به پرکردن گاز پیک نیک در سطح شهر می‎کنند تذکر داده شده که در خارج از شهر اقدام به این کار کنند.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول