اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه خبر داد

افتتاح 4 باب خانه بهداشت روستایی در کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اشاره به نقش خانه‌های بهداشت در تضمین سلامت روستاییان، گفت: در دهه پر فروغ فجر انقلاب تعداد 4 باب خانه بهداشت در کهگیلویه افتتاح می‌شود.

افتتاح 4 باب خانه بهداشت روستایی در کهگیلویه

 عبدالحسین موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، خانه بهداشت را نبض سلامتی در جامعه  روستایی دانست و اظهار کرد: چهار باب واحد خانه بهداشت روستایی در دهه فجر افتتاح می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه با اشاره به نقش خانه‌های بهداشت روستایی در سلامت افراد گفت: تأمین امکانات اولیه و دارو در روستاها از مهم‌ترین فعالیت‌های خانه بهداشت است.

موسویان خاطرنشان کرد: روستاهای دلی‌پیر محمود، لیراب، آب چنار و ضرغام آباد چهار روستایی هستند که در دهه فجر از نعمت خانه بهداشت بهره‌مند می‌شوند.

وی مساحت این واحد‌ها را بالغ بر شش هزار متر مربع ذکر کرد و افزود: بیش از دو میلیارد ریال اعتبار صرف احداث این واحد‌ها شده است.

موسویان اذعان داشت: با افتتاح خانه‌های بهداشت در این چهار روستا، تعداد خانه بهداشت‌های موجود در کهگیلویه به 123 واحد افزایش می‌یابد.

این مسئول حوزه بهداشت با تأکید بر لزوم توجه به سلامت ساکنین روستاها خاطرنشان کرد: خانه‌های بهداشت در خط مقدم سلامت روستاها تأثیر‌گذار هستند و با راه‌اندازی خانه بهداشت روستایی به ارتقای سلامت روستاها کمک شایان توجهی خواهد شد.

انتهای پیام/82008/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول