اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی پنج خانه بهداشت در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از افتتاح و کلنگ‌زنی پنج خانه بهداشت در دشتستان در دهه فجر خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی پنج خانه بهداشت در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن در آیین بازدید معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسان بهداشتی استان از مراکز بهداشتی دشتستان اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان و تأمین سلامت شهروندان اهمیت بسیار زیادی دارد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی ادامه داد: افزایش کیفیت فعالیت‌های بهداشتی در دستور کار این شبکه قرار دارد و برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم اقدامات بسیار خوبی در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی در دشتستان شده و شاهد رشد شاخص‌های بهداشتی هستیم.

کهن تصریح کرد: ایجاد خانه‌های بهداشتی و تجهیز و توسعه مراکز بهداشتی از اولویت‌های این شبکه در سطح شهرها و روستاهای دشتستان در سال جاری است.

وی از افتتاح و کلنگ‌زنی پنج خانه بهداشت در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: در دهه فجر امسال تعداد چهار خانه بهداشت کلنگ‌زنی می‌شود و خانه بهداشت تنگ‌درکش نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان یادآور شد: احداث و تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی برازجان از پروژه‌های مهم است که در قالب مهر ماندگار در دست اجراست و به فضل خدا در کمترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کهن در پایان بیان کرد: باید از امکانات موجود برای بهبود کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مردم بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول