اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

بیماران دلفانی رایگان ویزیت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر تمام بیماران شهرستان دلفان ویزیت رایگان شدند.

بیماران دلفانی رایگان ویزیت شدند

نورالدین ویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلفان، با اشاره به اینکه پزشکان اعزامی به مراکز بهداشتی، درمانی شهرستان دلفان به مناسبت دهه فجر ویزیت بیماران را رایگان کردند، گفت: انجام ویزیت بیماران، خدمات بهداشتی درمانی، غربال گری، فشارخون و قندخون بیماران روستایی توسط پزشکان و کارشناسان بهداشتی درمانی و بهورزان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این دهه برنامه‌های مختلفی اجرا می شود افزود: 10 برنامه قرآنی با حضور کارکنان، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان ابن سینا، ویزیت رایگان پزشکان عمومی و متخصص جهت خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان بالای 50 درصد، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در مراکز بهداشتی، درمانی دلفان، و... از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر در سطح شهرستان دلفان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد تمام کاستی‌ها و محرومیت‌هایی‌که در زمینه‌های مختلف بهداشتی و درمانی وجود دارد، جبران شود.

ویسی به افزایش چشمگیر سطح کیفی و کمی خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دلفان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب تنها سه خانه بهداشت در این شهرستان وجود داشت که امروز این تعداد به 12 مرکز بهداشتی و درمانی، 76 خانه بهداشت و یک بیمارستان 96 تختخوابی افزایش یافته است.

لازم به ذکر است شهرستان دلفان با 145 هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد.

انتهای پیام/2304/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول