اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

درمان رایگان بیماران در خانه‌های بهداشت روستایی و شهری نظرآباد

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر خانه‌های بهداشت روستایی و شهری شهرستان نظرآباد به درمان رایگان بیماران می‌پردازند.

درمان رایگان بیماران در خانه‌های بهداشت روستایی و شهری نظرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ علی رنجبرپور ظهر امروز در آغاز طرح رایگان درمان بیماران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از مهم‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا و به منظور خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان در ایام‌الله دهه فجر، مراکز بهداشت روستایی و شهری در این شهرستان به درمان رایگان بیماران خواهند پرداخت.

این مسئول با بیان اینکه فردا نیز تیم‌های پزشکی در نماز جمعه حضور پیدا می‌کنند افزود: تیم‌های پزشکی با حضور در نماز جمعه خدمات پزشکی را رایگان به مردم ارائه خواهند داد.

رنجبرپور گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که میزان خدمات درمانی در این شهرستان توسعه یابد.

وی با تأکید بر اینکه جمعیت رو به افزایش این شهرستان می‌طلبد تا خدمات درمانی و مراکز پزشکی بیشتری را راه‌اندازی نماییم افزود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب گسترش خدمات بهداشتی و درمانی بود که امروز شاهد آن هستیم که در دورترین روستای کشور نیز خدمات درمانی ارائه می‌شود.

این مسئول تأکید کرد: البته نیاز داریم تا سطح خدمات درمانی را افزایش دهیم و با توسعه مراکز درمانی و بهداشتی میزان خدمات‌رسانی‌ها را افزایش دهیم.

وی ساخت بیمارستان، ‌درمانگاه و افزایش نیروهای متخصص را یکی از نیازهای اصلی این شهرستان در بخش خدمات درمانی و پزشکی دانست و عنوان کرد: داشتن نگاه ویژه به این شهرستان می‌تواند بخش عمده‌ای از کمبودها و مشکلات را در بخش‌های مختلف و به ویژه در بخش درمان برطرف سازد.

انتهای پیام/2302/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول