اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لامرد:

تزریقات خانگی خطرآفرین است

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد گفت: انجام هرگونه تزریقات در منزل خطرناک و ممنوع است.

تزریقات خانگی خطرآفرین است

محسن گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر انجام تزریقات در منازل شهرستان لامرد به این شبکه اعلام نشده است.

وی افزود: طبق آمار موجود بیش‌تر انجام تزریقات در منازل سطح شهرستان در مورد افراد بزرگسال است که توانایی جضور مستمر در مراکز بهداشتی و مطب‌ها را ندارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد با بیان اینکه انجام هرگونه تزریقات در منزل ممنوع و برای سلامتی شخص بیمار خطرناک است گفت: در هیچ شرایطی انجام تزریقات در منزل را توصیه نمی‌کینم و باید فرد بیمار به بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و مطب پزشکان موجود در سطح شهرستان لامرد مراجعه کند.

گودرزی از ارائه یک طرح پژشکی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس نیز خبر داد و اضافه کرد: چندی پیش پشنهادی از سوی اینجانب به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس که در زمینه کارآفرینی است ارائه شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح پیشنهادی شامل راه‌اندازی یک شرکت با عنوان ویزیت در منزل است که تمام تزریقات، پانسمان و دیگر موارد پزشکی مرتبط با بیمار را در منزل وی انجام می‌دهد.

گودرزی ادامه داد: اعضای این شرکت را یک پزشک آزاد و پرستار به همراه یک آمبولانس تشکیل می‌دهند که امیدواریم تا پایان سال جاری این شرکت راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول