اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دماوند خبر داد

افتتاح بخش آی.سی.یوی بیمارستان دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از افتتاح بخش آی.سی.یوی بیمارستان «سوم شعبان» این شهرستان در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

افتتاح بخش آی.سی.یوی بیمارستان دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدمهدی معززی در آیین گشایش پروژه‏های خدماتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، فرماندار شهرستان دماوند، خیران بنیاد نیکوکاری علویه «پروشات نوربخش»، شماری دیگر از مسئولان و تنی چند از مردم و معتمدان محلی در محل همایش‏های شبکه بهداشت و درمان دماوند برگزار شد، اظهار داشت: در این روزها شاهد بزرگداشت سی و چهارمین بهار آزادی ایران اسلامی و برگزاری آیین‏های دهه مبارک فجر هستیم.

وی ادامه داد: در چنین ایامی، همواره طرح‏های مختلفی در راستای ارائه خدماتی شایسته به مردم شریف این مرز و بوم اسلامی در همه نقاط کشورمان به بهره‏برداری می‏رسد.

معززی اضافه کرد: راه‏اندازی پروژه‏های عمرانی در بخش‏های مختلف از جمله بهداشت و درمان شهرستان دماوند نیز همیشه وجود داشته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با مقایسه امکانات بهداشتی و درمانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی یادآور شد: در این مدت، شاخص‏هایی مانند مرگ و میر مادران باردار و همچنین نوزادان، بیماری‏های عفونی و... بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی با جهشی فوق‏العاده همراه شده است.

دماوند و فیروزکوه قبل از انقلاب تنها، یک پزشک خارجی داشت

وی ادامه داد: قبل از انقلاب در منطقه دماوند و فیروزکوه تنها یک پزشک خارجی بود و این کمبودها مشکلات عدیده‏ای را برای مردم ایجاد می‏کرد.

معززی اضافه کرد: امروز در بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند تقریباً همه تخصص‏های مورد نیاز وجود دارد.

این مسئول افزود: پنج متخصص داخلی، چهار جراح، دو فوق‌تخصص قلب، متخصص گوش و حلق و بینی، سونوگرافی، آزمایشگاه، پاراکیلینیک، فیزیوتراپی، سی.سی.یو و به زودی بخش آی.سی.یو از داشته‏های این مرکز بهداشتی و درمانی است.

فعالیت 27 خانه بهداشت روستایی در دماوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از فعالیت 27 خانه بهداشت روستایی و پنج مرکز بهداشت و درمان در این شهرستان خبر داد.

معززی تصریح کرد: امروز با وجود چنین امکاناتی ارائه خدمات در دل روستاهای دورافتاده شهرستان دماوند نیز جریان دارد.

وی اضافه کرد: همچنین 10 کد اورژانس در شهرستان دماوند خدمات فوریت‏های پزشکی خود را به اهالی شهرستان و سایر هموطنان ارائه می‏دهند.

انتهای پیام/2568/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول