اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رابر:

بانکداری الکترونیک حرکتی مثبت به سمت دولت الکترونیک است

خبرگزاری فارس: فرماندار رابر گفت: استقرار دفاتر خدمات بانکی و ارائه خدمات دستگاه الکترونیکی پین پد در روستاها موجب افزایش استفاده هموطنان از خدمات بانکداری الکترونیک می‌شود که این اقدام حرکتی مناسب به سمت دولت الکترونیک است.

بانکداری الکترونیک حرکتی مثبت به سمت دولت الکترونیک است

علیرضا مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابر با اشاره به اقدامات قابل توجه انجام شده در شهرستان رابر اظهار داشت: کلنگ نخستین مسجد روستای پدوم‌آباد در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع به زمین زده شده است.

وی با بیان اینکه طرح دامداری 200 رأسی در روستای کلدان شهرستان رابر به بهره‌برداری رسید، افزود: به مناسبت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی طرح دامداری 200 راسی با اعتبار 120 میلیون تومان در روستای کلدان به بهره‌برداری رسید.

مرادی تصریح کرد: ارائه خدمات نوین بانکی از طریق درگاه الکترونیکی دستگاه‌های پست بانک پین پد در دفاتر خدمات پستی هفت روستای جواران، اسکر، ننیز، گنجان، قنات ملک، کهنوج و نیز شهر هنزا راه‌اندازی شد که از این پس به اهالی این شهر و روستاها و روستاهای مجاور خدمات نوین بانکی را ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تمام دارندگان کارت‌های عضو شتاب اعم از بانک‌های دولتی و خصوصی و مؤسسات عضو این شبکه می‌توانند از طریق این دستگاه از خدمات مربوطه بهره‌مند شوند.

مرادی عنوان کرد: هم اکنون افتتاح حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز و جاری و سرمایه‌گذاری کوتاه مدت و بلند مدت، دریافت وجوه قبوض مصرفی آب، برق، گاز و تلفن ثابت و همراه، پرداخت یارانه نقدی، فروش کارت شارژ از طریق دفاتر خدمات بانکی پست بانک به صورت لحظه‌ای آنلاین انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد و راه‌اندازی دفاتر پست بانک در این منطقه تاثیر مثبتی در اقتصاد ساکنان آن داشته و علاوه بر جذب منابع مالی سرگردان و ارائه سهل و آسان خدمات بانکی موجب رضایت اهالی و جذب بیشتر گردشگران می‌شود.

مرادی اذعان کرد: استقرار دفاتر خدمات بانکی و ارائه خدمات دستگاه الکترونیکی پین پد در روستاها موجب افزایش استفاده هموطنان از خدمات بانکداری الکترونیک می‌شود که این اقدام حرکتی مناسب به سمت دولت الکترونیک است.

انتهای پیام/80024/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول