اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

ارائه تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی خوی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی خوی پرداخت می‌شود.

ارائه تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، غلامحسین عماری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمک به سرمایه در گردش واحدهای صنعتی یکی از اولویت‌های فرمانداری خوی است.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی با مشکل کمبود سرمایه در گردش مواجه هستند، تصریح کرد: تقاضاهای سرمایه در گردش برای واحدهایی که در اولویت تأمین مالی هستند پس از ثبت‌نام و بررسی در صورت توجیه‌پذیری فنی و اقتصادی به منظور بهره‌مندی از تسهیلات ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی، منابع ارزی و ریالی در اختیار بانک‌ها به یکی از بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

عماری با اشاره به اینکه این سرمایه در گردش به منظور کمک به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود، افزود: دولت در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای در این زمینه داشته و واحدهای تولیدی نیز از خدمات دولت بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول داشتن شناسه کسب و کار و داشتن پرونده الکتریکی در پایگاه داده را از الزامات ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات عنوان کرد و گفت: برای تسریع در روند دریافت این تسهیلات واحدها می‌توانند از طریق الکترونیکی در این سامانه ثبت‌نام کنند.

فرماندار خوی با بیان اینکه کمک به تولید بیشتر یکی از اقداماتی است که دولت مد نظر دارد اذعان داشت: برای این منظور دولت از هیچ تلاشی فروگذار نیست و تلاش برای ارتقای سطح اقتصادی واحدها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول