اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

خدمات‌رسانی به ساکنان جزیره خارک تسهیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با اجرایی شدن طرح صدور کارت هوشمند الکترونیکی در خارک، ارائه خدمات به مردم و ساکنان این جزیره تسهیل می‌شود.

خدمات‌رسانی به ساکنان جزیره خارک تسهیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی پایانه‌های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در بازدید از پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی جزیره خارک با تأکید بر سرعت و شتاب بیشتر در صدور و استفاده از کارت تردد الکترونیکی، اظهار داشت: با صدور کارت هوشمند الکترونیکی تردد، گامی مهم در خدمات‌رسانی بهتر برای کارکنان و مردم این جزیره برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت خدمات‌رسانی مطلوب به مردم جزیره خارک، افزود: تلاش می‌کنیم این مهم که از مصوبات هیئت دولت است، هر چه سریع‌تر انجام، و از این طریق مشکل تردد مردم و کارکنان تسهیل شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تأکید کرد: با اجرایی شدن این طرح، حضور و ایاب و ذهاب کارکنان و ساکنین بومی جزیره خارک ساماندهی می‌شود، و بی‌شک سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی به این جمع بیشتر و آسان‌تر می‌شود.

موسوی تصریح کرد: این طرح خدمات ارائه شده از جانب شرکت به عموم مردم را ساماندهی، و رویدادی بزرگ در بحث ایمن‌سازی سازمان است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: وظیفه شرکت پایانه‌های نفتی ایران در صنعت نفت کشور علاوه بر حفظ و صیانت از این صنعت عظیم، خدمت به نظام جمهوری اسلامی و اهداف آن نیز است.

موسوی اظهار امیدواری کرد این پروژه شتاب بیشتری به خود گیرد تا پایان سال جاری کارکنان و مردم بومی از این خدمات بهره‌مند شوند.

پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی جزیره خارک از مصوبات سفر استانی هیئت دولت به بوشهر است که با همکاری عملیات عمومی و بخشداری ویژه خارک با اعتباری حدود 3 میلیارد ریال در حال اجراست.

در حال حاضر حدود 10 هزار نفر اهالی بومی خارک و 10 هزار نفر کارکنان صنعت نفت در خارک مشغول به کار و زندگی هستند که برنامه‌ریزی شده تا پایان سال 1391 برای همه این افراد کارت الکترونیکی صادر شود.

انتهای پیام/66006/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول