اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری:

سامد به عنوان الگوی ایرانی اسلامی در جهان ارائه می‏‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: سامانه سامد به عنوان الگوی ایرانی اسلامی در جهان ارائه می‏‌شود.

سامد به عنوان الگوی ایرانی اسلامی در جهان ارائه می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی غرقی شامگاه چهارشنبه در جلسه راه‏اندازی سیستم الکترونیکی دولت و مردم در استان اظهار داشت: امروز فضای تعاملی و ارتباطات به دلیل هماهنگی و انسجام در اقدامات بسیار پربرکت است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای رتبه استان زنجان به رتبه دو، بیانگر همدلی و تلاش مسئولان در استان است،ادامه داد: این همدلی‏‌ها استان را در بین سایر استان‏ها به مدارج بالاتری رسانده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به 100 سفر رئیس جمهور به استان‏های مختلف کشور، خاطرنشان کرد: وی شأن و عظمت را در خدمت به مردم می‏‌داند.

وی با بیان اینکه رویکرد عظیم مردم به سوی رئیس جمهور نیز یک مناسبت جدیدی محسوب می‎شود، تصریح کرد: هدف مردم از دیدار با وی صرفاً بیان خواسته‎ها و مشکلات نیست.

* تأکید رئیس جمهور خدمت به مردم است

غرقی خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات آنها را از مهم‏‌ترین تأکیدات رئیس جمهور برشمرد و افزود: پس از سفرها با تجزیه و تحلیل از نامه‏‌ها و برنامه‏‌ریزی در این زمینه به خواسته‏‌ها و شکایات مردم رسیدگی می‏‌شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه سامد یا سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با هدف ساماندهی به نامه‏‌ها، گزارشات، شکایات و خواسته‏‌های مردم ایجاد شده است، عنوان کرد: رئیس جمهور روزانه به 100 تا 200 نامه رسیدگی می‏‌کند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز مردم به دولت اعتماد دارند، اضافه کرد: ارادت و عشق رئیس جمهور به مردم دو سویه است.

*سامد در دنیا منحصر به فرد است

وی با اشاره به اینکه پیامک، تلفن 111 و سامانه سامد راه‎های برقراری ارتباط توسط مردم با دولت است، یادآور شد: سامد به عنوان یک شبکه ملی یکپارچه در دنیا منحصر به فرد است.

غرقی با بیان اینکه سامانه سامد به عنوان یک الگوی ایرانی، اسلامی در جهان ارائه می‏‌شود، بیان داشت: این سامانه در سال جاری به عنوان برترین سامانه الکترونیکی در کشور شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه امکان برقراری ارتباط از دورترین نقاط کشور نیز از طریق سامانه سامد فراهم شده است، ابراز داشت: این سامانه الگویی بر اساس مکتب ایرانی و مربوط به خود کشور است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در پایان اذعان داشت: مرحله دوم سامانه سامد در آینده‏ راه‏‌اندازی می‏‌شود.

انتهای پیام/73006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول