اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد خبر داد

آغاز پذیره‌نویسی 51 درصد سهام بانک مهر اقتصاد

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد گفت: به زودی پذیره‌نویسی 51 درصد از سهام بانک مهر اقتصاد انجام می‌شود.

آغاز پذیره‌نویسی 51 درصد سهام بانک مهر اقتصاد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ابراهیمی صفرلکی در همایش شرکای ماندگار بانک مهر اقتصاد که در هتل سالارده مرکز مازندران برگزار شد، با اعلام اینکه بانک مهر اقتصاد در شرف پذیره‌نویسی 51 درصد از سهام خود به هموطنان در آینده‌ای نزدیک است، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود بانک مهر اقتصاد در پنج سال آینده جزو یکی از بانک‌های برتر خاورمیانه باشد.

وی افزود: بانک مهر اقتصاد منابع دولتی ندارد و تاکنون از محل سپرده‌گذاری مشتریان بیش از 23 هزار میلیارد تومان منابع جمع‌آوری کرده است که نشان از اعتماد مردم به این بانک است.

صفرلکی یادآور شد: تاکنون بانک مهر اقتصاد به منظور توسعه اقتصادی کشور 26 هزار میلیارد تومان به هموطنان و کارآفرینان تسهیلات داده است.

این مسئول به فعالیت سیستم بانکداری الکترونیکی بانک مهر اقتصاد اشاره کرد و گفت: 88 هزار میلیارد ریال حجم تراکنش‌هایی است که در طول این مدت در بانک رقم خورد.

وی یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های بانک مهر اقتصاد را تحقق بانکداری اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر مدعی هستیم که بانک مهر اقتصاد مقید به بانکداری اسلامی است مزیت آن در تمامی قراردادها جاری است.

صفرلکی مهر تایید مراجع به فعالیت بانک مهر اقتصاد در راستای بانکداری اسلامی را ضامن فعالیت‌های شرعی این بنگاه اقتصادی دانست و ادامه داد: بیش از 300 هزار نفر ساعت همکاران بانک مهر اقتصاد آموزش بانکداری اسلامی را گذراندند.

وی متذکر شد: 50 درصد اجرای فعالیت‌های عقود شرعی در روش بانکداری اسلامی متعلق به بانک و بقیه باید از سوی مشتریان انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه نگاه ما به مشتری از نوع غربی و ابزاری نیست، بیان داشت: مشتریان ولی نعمتان ما محسوب شده و در بانکداری نگاه اسلامی حاکم است.

وی از تشکیل باشگاه مشتریان در بانک مهر اقتصاد خبر داد و گفت: بنا داریم تا در این باشگاه به تشخیص نیاز مشتریان بپردازیم و این کار بدون همکاری سپرده‌گذاران غیرممکن است.

صفرلکی با اعلام اینکه برای مشتریان ویژه خدمات مشخصی ارائه می‌شود، خاطر نشان کرد: برخی تخفیفات و خدمات بانکی برای مشتریان ویژه بانک مهر اقتصاد تعریف می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد به معرفی خدمات و محصولات نوین بانکی بانک مهر اقتصاد اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات بیمه‌ای، مشاوره مالی، لیزینگی، خدمات ارزی و صرافی، خدمات مسافرت‌های داخلی، درمانی و کاری مجموعه خدمات و تدابیری است که بانک مهر اقتصاد در این بخش گام‌های خوبی برداشته است.

وی استفاده از محصولات بانک مهر اقتصاد را سهل‌الوصول دانست و اذعان داشت: تنظیم چک‌های مشتریان با فرایند آسان در بانک مهر اقتصاد انجام می‌شود.

انتهای پیام/86006/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول