اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سابق فامنین:

پست گرفتن در فامنین ایثار است

خبرگزاری فارس: فرماندار سابق فامنین گفت: با توجه به اینکه فامنین شهرستان تازه تأسیس است پست گرفتن در این شهرستان ایثار کردن است.

پست گرفتن در فامنین ایثار است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی باب الحوائجی شامگاه چهارشنبه با بیان اینکه خیلی تلاش کردم شرایط مطلوب رسانه‌ای را در فامنین فراهم کنم اما محقق نشد، اظهار داشت: رسانه‌ها شریان‌های تنفسی جامعه هستند و امیدوارم فرماندار جدید موفق به راه‌اندازی رسانه‌ای در این شهرستان شود.

وی سپس با اشاره به ولادت پیامبر اسلام(ص) افزود: ماه ربیع الاول ماه تولد پیامبر معرفت، رحمت، شجاعت، مدیریت اسلامی و حرکت‌های روبه جلو و رشد و توسعه جامعه است.

فرماندار سابق فامنین یادآور شد: پنج سال در این شهرستان تودیع و معارفه انجام دادیم و امروز توفیقی حاصل شده که تودیع خودم انجام شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین کار را در شهرستان، دولت نهم و دهم برای رشد و توسعه فامنین انجام داد، تصریح کرد: ارتقاء فامنین به شهرستان کار بزرگی بود که با تلاش‌های امام جمعه همدان و دیگر مسئولان به نتیجه رسید و این در حالی است که ارتقای شهرستان با توجه به شرایط و موقعیت در ظاهر فامنین امکان نداشت اما با قول مساعد رئیس جمهور انجام شد.

باب الحوائجی ادامه داد: فامنین به عنوان لایه نهم توسعه استان مطرح شد و امروز در توسعه همدان حرف‌هایی برای گفتن دارد و اگر بعد از این در فامنین نیستم ولی توسعه شهرستان برایم مهم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال 88 شهرستان را با 16 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان تحویل گرفتیم، افزود: در سال گذشته بیش از 11 میلیارد تومان تملک دارایی شهرستان به برکت نظام اسلامی انجام شده است.

فرماندار سابق فامنین در ادامه به راه اندازی دانشگاه پیام نور در فامنین اشاره کرد و یادآور شد: دانشگاه پیام نور با 20 رشته تحصیلی و 3 هزار دانشجو فعالیت می‌کند و فاز دوم توسعه دانشگاه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول 28 سال عمر نظام اسلامی فقط در 3 روستا بهسازی انجام شده بود، تصریح کرد: امروز 25 روستا طرح بهسازی را در دست اقدام دارد و فاز اول بهسازی 5 روستا نیز تمام شده است.

باب الحوائجی ادامه داد: در شهرستان فامنین امکانات اینترنت وجود نداشت و در دهه فجر سال گذشته پورت اینترنت به بهره‌برداری رسید و امروز دولت الکترونیک 100 درصد در شهرستان انجام شده و به شبکه دولت متصل هستیم.

انتهای پیام/‌89019/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول