اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین:

ساماندهی بازار روز نواب به پایان رسید

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: ساماندهی بازار روز نواب (سه‌شنبه بازار) در راستای ارایه خدمات مطلوب‎تر به شهروندان توسط سازمان عمران شهرداری قزوین به پایان رسید.

ساماندهی بازار روز نواب به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین، سیدحسین شفیعی اظهار داشت: بازار روز نواب(سه‌شنبه بازار) در راستای ارایه خدمات مطلوب‎تر به شهروندان توسط سازمان عمران شهرداری قزوین در حال ساماندهی برای فعالیت فروشندگان سیار و دست‌ فروشان پراکنده در شهر است.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی ساماندهی بازار روز نواب (سه‌شنبه بازار) از ابتدای دی ماه سال جاری آغاز شده است، افزود: با توجه به وظایف این سازمان، پروژه فوق هم زمان با سال روز ولادت با سعادت پیامبر اکرم به اتمام رسید.

شفیعی خاک برداری، تسطیح بستر، مخلوط‌ ریزی و شن‌ریزی را از مراحل عمرانی انجام شده در این پروژه عنوان کرد و افزود: با توجه به تغییر مکان بازار روز نواب (سه‌شنبه بازار) از خیابان نواب شمالی، بالاتر از حمام یاقوت به جنب مجتمع مسکونی شورای حل اختلاف، نیاز بود این مکان در راستای ارایه خدمات مطلوب‌تر ساماندهی مناسبی شود که اقدامات عمرانی این ساماندهی بر عهده سازمان عمران شهرداری قزوین است.

وی اضافه کرد: ساماندهی و انتظام بخشی فعالیت فروشندگان سیار و دست فروشان پراکنده در شهر در قالب بازارهای روز از اهداف اجرای این پروژه است.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول