اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد نماینده مجلس از هیئت رئیسه

جمیری: هیئت رئیسه مجلس باید نشست‌های مشترک را با تدبیر ساماندهی می‌کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند نشست‌های مشترک دولت و مجلس را تحسین می‌کنم اما هیئت رئیسه با تدبیر بهتری می‌توانست این نشست‌ها را ساماندهی کند.

جمیری: هیئت رئیسه مجلس باید نشست‌های مشترک را با تدبیر ساماندهی می‌کرد

عبدالکریم جمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: اصل همکاری مجلس و دولت موضوعی است که می‌تواند بسیار مفید واقع شود اما چگونگی این ارتباط و تاثیرگذاری آن مهم است.

وی افزود: مجلس در ارتباط با هماهنگی و نشست مشترک با دولت باید مقداری سازمان‌یافته‌تر عمل می‌کرد و از عمومی نمایندگان باید نظر می‌گرفت و در جلساتی، موضوعات مورد نظر برای بحث در نشست مشترک مشخص می‌شد تا از خروجی جلسات اطمینان و اعتماد بیشتری پیدا می‌کردیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر چند این کار را تحسین می‌کنم اما هیئت رئیسه با تدبیر بهتری می‌توانست این نشست‌ها را ساماندهی کند.

جمیری تاکید کرد: اگر به تک تک نمایندگان تکلیف می‌شد و شیوه و نوع تصمیمات بهتر معلوم می‌شد، نمایندگان نسبت به آینده این نشست‌ها بهتر آگاه می‌شدند.

خروجی مشخصی از نشست‌های دولت و مجلس اعلام نشده است

وی گفت: اینکه این نشست‌های مشترک نتایج خاصی داشته یا خیر به چیزی مشخص نشده اما در مورد چگونگی هدفمند کردن یارانه‌ها یا جلوگیری از اجرای فاز دوم مباحثی مطرح شده است ولی اینکه چه خروجی مشخصی دارد هنوز چیزی اعلام نشده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در خانه ملت گفت: نکته اساسی این است که مجلس به طور عام به تبع نگاه مقام معظم رهبری به دنبال این است که برای عموم مردم به ویژه دهک‌های پائین جامعه که در شرایط خاص اقتصادی و تورم غیر منتظره و سختی‌های شدید اقتصادی قرار دارند فکری اساسی شود.

جمیری گفت: امیدوارم این نشست‌ها باری از دوش مردم در عرصه‌های مختلف اقتصادی بردارد.

تاخیری در انتصاب مسئولان اجرایی نباید صورت گیرد

جمیری در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت انتصاب فرماندار بوشهر گفت: عزل و نصب مقوله اجرایی است و نماینده عالی دولت یعنی استاندار باید پاسخگوی این سوال باشد.

وی گفت: معتقدم حقوق مردم باید مراعات شود و عدم حضور مسئول و تاخیر در انتصاب مسئولان اجرایی نباید صورت گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش ما کار و کوشش برای حل مشکلات اساسی مردم و ارتقاء کیفیت مدیریت در شهرستان‌ها و استان‌هاست.

جمیری افزود: هدف ما تعامل و همکاری با مدیران ارشد استان است و تا زمانی که در چارچوب موازین حرکت می‌کنند ما نیز همکاری کرد و کاستی‌ها را منتقل خواهیم کرد.

وی گفت: اطلاعی که من دارم مسئولان استان درصدد هستند در زمان مناسب فرماندار بوشهر را معرفی کنند.

انتهای پیام/66006/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول