اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی خبر داد

ساماندهی برنامه‌های سیمای خراسان جنوبی با محوریت دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی گفت: در حوزه سیمای خراسان جنوبی تمامی برنامه‌ها با محوریت دهه فجر ساماندهی شدند و برنامه‌های تلویزیونی با رویکرد دهه فجر اجرا می‌شود.

ساماندهی برنامه‌های سیمای خراسان جنوبی با محوریت دهه فجر

محمد ثقفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مهم‌ترین کارکرد رسانه این است که در بین مردم باشد و همگام با مشکلات آنان فعالیت کند.

وی افزود: باید راهپیمایی عظیم 22 بهمن به طوری در سیمای استان و کشور پخش و ظاهر شود که نقشه و توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از نگاه استانی جلسات اطلاع‌رسانی شود و همه دستگاه‌های اجرایی اعلام حضور کنند، تصریح کرد: باید از بین مراسمات سطح استان یک جلسه و جشن به صورت ویِژه و منسجم‌تر برگزار شود تا رسانه بتواند تمامی ابعاد آن را پوشش و رسانه‌ای کند.

 

ثقفی با اشاره به اینکه برای پوشش راهپیمایی 22 بهمن باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای نوع پوسترها، ابعاد پارچه‌ها و بنرهای شعاری و همچنین سیستم صوت انجام شود، تاکید کرد: باید حضور جمعیت و سیستم صوتی در معرض دید قرار گیرد و نباید بنرها و پارچه‌های شعاری در سایز بزرگ مانع کمرنگ بودن حضور مردم و ندیده شدن جمعیت باشد.

راهپیمایی‌های استان مرزی خراسان جنوبی زودتر در معرض دید رسانه ملی است

وی اضافه کرد: خراسان جنوبی به علت موقعیت مرزی خود، مراسمات و راهپیمایی‌هایش زودتر در معرض دید رسانه‌های ملی قرار می‌گیرد بنابراین باید از نظم و انضباط خوبی برخوردار باشد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی هدف کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر را همکاری و هدف مشترک برای شاخص کردن استان برشمرد و گفت: با وجود کمبودها می‌توانیم برنامه‌های خوبی در این دهه مبارک داشته باشیم.

 

ثقفی در ادامه خاطرنشان کرد: در کمیته تخصصی به دنبال این هستیم که برنامه‌های شهرستانی نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حوزه سیما تمامی برنامه‌ها با محوریت دهه فجر ساماندهی شدند و برنامه‌های تلوزیونی رویکرد دهه فجر پیدا کردند، اذعان دشت: از جوانان نسل سوم انقلاب و خانواده‌ها که نقش بسزایی در جریان انقلاب و پیروزی آن داشتند در برنامه‌های مختلف تلویزیونی دعوت شده است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی متذکر شد: برگزاری جشنواره جام فجر در استان و ویژه برنامه راهپیمایی به طور مستقیم و زنده در شبکه‌های مختلف از جمله اقدامات مهم حوزه سیما به شمار می‌رود.

انتهای پیام/69011/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول