اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد:

فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بار درون شهری ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بار در سه زمینه ساماندهی خواهد شد.

فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بار درون شهری ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سید مهدی علوی مقدم  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساماندهی شرکت‌های باربری، مدیریتی و شرکت‌های ارائه کننده خدمات ایستگاهی حمل و نقل بار درون شهری را در برنامه‌ریزی‌های این سازمان پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت‌های باربری افزود: این شرکت‌ها تصدی جابه‌جایی بار را از یک نقطه به نقطه دیگر در سطح شهر و حومه عهده‌دار هستند و برحسب نوع خدمات، پروانه بهره‌برداری دریافت می‌کنند.

علوی یادآور شد: شرکت‌های مدیریتی عمل هماهنگی و ترتیب حمل کالا از نقطه‌ای به نقطه دیگر را با مسئولیت به موجب بارنامه، فاکتور بار یا قرارداد حمل و نقل بار بر عهده دارند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد،با اشاره به فعالیت شرکت‌های ارائه کننده خدمات ایستگاهی خاطر نشان کرد: این شرکت‌ها تامین پایانه توقف‌گاه، بارانداز و انبار را برای حمل و نقل بار شرکت‌های طرف قرارداد خود عهده‌دار هستند.

علوی ادامه داد: شرکت‎های ارائه کننده خدمات ایستگاهی در صورت تامین فضای مناسب شهرداری می‌توانند نسبت به اخذ مجوز و ساخت پایانه‌های حمل و نقل بار درون شهری و حومه اقدام نمایند.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول