اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد

ساماندهی 37 درصد گلزار شهدای مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: 37 درصد از گلزار شهدای استان ساماندهی شده است.

ساماندهی 37 درصد گلزار شهدای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، عباسعلی رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از ساماندهی دو گلزار شهدای شهرستان بابل اظهار داشت: ساماندهی 17 درصد از گلزار شهدا در دست اقدام بوده که در مجموع 52 درصد از گلزار شهدای استان ساماندهی شده است.

وی ادامه داد: ساماندهی 18 درصد از گلزار شهدای بابل نیز در دست اقدام بوده که با اتمام آن، 51 درصد ساماندهی می‌شود و 41 درصد دیگر نیز در آینده نزدیک ساماندهی می‌شود.

این مسئول با اشاره به این‌که گلزار شهدای کتی غربی با 12 شهید در فاصله زمانی بسیار کوتاه با اعتبار 54 میلیون تومان ساماندهی شده است، تصریح کرد: 50 درصد هزینه توسط بنیاد شهید استان پرداخت شده اما بقیه هزینه باید به پیمانکار پرداخت شود که امیدواریم مسئولان در این بخش حمایت لازم را داشته باشند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به این‌که از 24 درصد اعتباری که برای ساماندهی گلزار شهدا به استان اختصاص یافته، 30 درصد آن را به بابل اختصاص دادیم، اظهار داشت: امیدواریم بابل که رتبه نخست استان را در تعداد شهید، جانباز و ایثارگر به خود اختصاص داده با حمایت مسئولان و نمایندگان مجلس رتبه نخست ساماندهی گلزار شهدا را نیز به خود اختصاص دهد.

رضایی افزود: شهرستان بابل با وجود یک‌هزار و 674 شهید دارای 250 گلزار شهدا است که 16 درصد از مجموع یک‌هزار و 777 گلزار شهدای مازندران را به خود اختصاص داده است.

انتهای‌پیام/86009/م10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول