اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهار خبر داد

اجرای طرح مطالعاتی ساماندهی مرقد آیت‌الله بهاری

خبرگزاری فارس: شهردار بهار از اجرای طرح مطالعاتی ساماندهی مرقد آیت‌الله بهاری خبر داد و گفت: اجرای این طرح 12 میلیارد ریال هزینه نیاز دارد.

اجرای طرح مطالعاتی ساماندهی مرقد آیت‌الله بهاری

علی‌اصغر شیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اجرای طرح مطالعاتی ساماندهی مرقد آیت‌الله بهاری خبر داد و اظهار داشت: این طرح مطالعاتی در زمینه ساماندهی مرقد این بزرگوار و فضاهای پیرامونی آن است که در صورت تصویب اجرایی می‌شود.

وی تأکید کرد: طرح مطالعاتی ساماندهی مرقد آیت‌الله بهاری با مصادیق معماری ایرانی اسلامی مورد توجه قرار گرفته و در این طرح آنچه که نیازمند ساماندهی این مرقد باشد نظیر احداث زائرسرا، مجموعه فرهنگی و... نیز دیده شده است.

شهردار بهار عنوان کرد: با توجه به اینکه انسجام این طرح مطالعاتی که بخش‌های مختلف و مورد نیاز را مورد توجه قرار داده و تعریف کرده، در فازهای مختلفی اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: برآوردی که در راستای اجرای این طرح ساماندهی و نیز امر تملک و ... آن پیش‌بینی شده، بالغ بر 12 میلیارد ریال است.

*چاپ دیوان اشعار شعرای شهرستان بهار

شیری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه‌های فرهنگی صورت گرفته در شهرداری بهار نیز گفت: در راستای حمایت از انجمن شعرای شهر بهار با این افراد جلسات منسجمی برگزار کرده‌ایم.

وی از چاپ دیوان اشعار شعرای بهار خبر داد و ابراز داشت: در حال حاضر مجموعه شعرهای شاعران شهرستان بهار برای چاپ در یک مجموعه متمرکز، جمع‌آوری شده است.

شهردار بهار در پایان با اشاره به داوری اشعار جمع‌آوری شده، خاطرنشان کرد: اشعاری به چاپ می‌رسند که ارزش کیفی و بار ادبیاتی داشته باشند لذا این مهم در کمیته داوری اشعار رصد می‌شود.

انتهای پیام/89004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول