اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

تقدیر امام جمعه برازجان از ساماندهی بازار در دشتستان

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان از مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان به دلیل ساماندهی و تنظیم بازار و نظارت بر توزیع کالاها تقدیر کرد.

تقدیر امام جمعه برازجان از ساماندهی بازار در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: مراء و جدال و ستیزه‌جویی در گفتار از گناهان است که باید از آن دوری کنیم.

وی افزود: جدال و مراء پیامدهای منفی بسیار زیادی دارند که قطع کردن رشته محبت، باقی ماندن در جهل و نادانی و نابودی اعمال نیک و ایجاد کینه و نفاق از جمله این پیامدهاست.

امام جمعه برازجان در ادامه به 14 بهمن روز فناوری فضایی اشاره کرد و اذعان داشت: ایران اسلامی موجود زنده به فضا فرستاد و این دستاورد بزرگی در عرصه علم و فناوری است و باید تداوم یابد.

مصلح در ادامه به 19 بهمن روز نیروی هوایی اشاره و خاطرنشان کرد: دیدار تاریخی فرماندهان نیروی هوایی ارتش با امام راحل، گامی بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به دهه فجر و بیان دستاوردهای این ایام نیز گفت: استقلال به عنوان مهم‌ترین گوهر وجودی کشور و آزادی و رهایی از دیکتاتوری 2500 ساله از جمله دستاوردهای مهم انقلاب بوده است.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: به وجود آمدن جمهوری اسلامی و رای مردم در 12 فروردین 58 به این نظام نیز دستاورد مهم انقلاب است که با رهبری امام خمینی(ره) و حرکت مردم به وقوع پیوست.

شکستن ابهت آمریکا از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مصلح ادامه داد: دسترسی به فناوری نوین هسته‌ای، ایجاد نهادهای مهم انقلابی، ساخت زیربناها در تمام مناطق، محرومیت‌زدایی در روستاها، شکستن ابهت آمریکا و استکبار و اعتماد به نفس مردم از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: توسعه بهداشت و درمان، بالا رفتن سطح سواد مردم، گازرسانی و برق‌رسانی و آبرسانی به همه مناطق و توسعه بنادر و کشتیرانی و پیشرفت‌های نفت و گاز و پتروشیمی و رشد صنعت و ... نیز از دیگر دستاوردهاست.

مصلح در ادامه با تقدیر از مسئولان صنعت و معدن دشتستان به دلیل تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مردم اظهار داشت: توزیع مناسب و نظارت ارزشمند مسئولان موجبات رفع نگرانی مردم در بازار شده و این روند باید تداوم داشته باشد.

امام جمعه برازجان در ادامه با انتقاد از وضعیت گازرسانی به شهر برازجان خاطرنشان کرد: در روستاهای دشتستان گازرسانی انجام شده اما در شهر برازجان این کار به کندی انجام می‌شود و بخش عمده‌ای از مناطق برازجان از گاز برخوردار نیستند که مسئولان باید بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول