اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان تاکید کرد

تبیین و روشنگری اهداف انقلاب برای نسل سوم جامعه

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تبیین و روشنگری اهداف انقلاب اسلامی برای نسل سومی انقلاب ضروری است.

تبیین و روشنگری اهداف انقلاب برای نسل سوم جامعه

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی مبتنی برای آموزه‌های دینی پایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه پس از حکومت نبوی و حکومت کوتاه جامعه علوی انقلاب اسلامی روح جدیدی در کالبد بشریت دمید، افزود: انقلاب اسلامی بر پایه آموزه‌های دینی و اسلام ناب اسلامی شکل گرفت.

*نظام اسلامی در اوج بالندگی و پیشرفت قرار دارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی تاکنون دستاوردهای مطلوبی را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی در اوج بالندگی و پیشرفت قرار دارد.

وی با بیان اینکه تا زمان رسیدن نظام اسلامی به آرمان‌های بالاتر راه بسیاری وجود دارد، افزود: باید برای رسیدن به آرمان‌های نهایی نظام اسلامی تلاش بیشتری صورت گیرد.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به اینکه رژیم پهلوی همه برنامه‌های خود را از آمریکا دریافت می‌کرد، افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی در مرحله‌ای قرار گرفته است که دشمنان برای مذاکره با ایران التماس می‌کنند.

وی با بیان اینکه نسل جدید باید بداند که کجا بودیم و به کجا رسیده‌ایم، افزود: باید روند پیشرفت انقلاب اسلامی به نسل جدید جامعه ارائه شود.

*توطئه‌های دشمنان با حضور مردم خنثی شده است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی افزود: در طول 34 سال گذشته توطئه‌های دشمنان با حضور مردم در صحنه خنثی شد.

وی اعمال فشار و تحریم علیه نظام اسلامی را ناشی از موفقیت‌های پی‌در‌پی نظام در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: در طول 34 سال گذشته دشمنان نتوانسته‌اند به اهداف خود دست یابند.

انتهای پیام/73003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول