اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

دهه فجر نشان‌دهنده عظمت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: مراسم دهه فجر نشان‌دهنده عظمت انقلاب است و باید با عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

دهه فجر نشان‌دهنده عظمت انقلاب اسلامی است

منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری دهه فجر‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی افزود: مراسم دهه فجر نشان‌دهنده عظمت انقلاب است و باید با عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود، بنابراین شهرستان کوهبنان همچون سایر نقاط ایران اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای را برای این ایام تدارک دیده است.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس و مهدهای کودک، پرواز بادبادک‌ها در بلندی های امام‌زاده بی‌بی عصمت، حضور منسجم در نماز جمعه و دیدار جامعه کار و کارگری با امام جمعه شهرستان و ... در چند روزه ابتدایی این دهه صورت پذیرفته است.

وی گفت: کنسرت موسیقی گروه ارکستر ملی کرمان در مجتمع فرهنگی و هنری امام حسین (ع)، جشنواره فیلم نیاز و نیایش طی ایام‌الله دهه فجر در مدارس شهرستان، نمایش فیلم در شب‌های دهه فجر در بخش کیانشهر، مسابقه نقاشی ویژه کودکان در نمایشگاه و در طول مسیر راهپیمایی و اجرای تئاتر با دعوت از گروه نمایش تاخت کرمان از برنامه‌های فرهنگی بود.

متقی خاطرنشان کرد: هر ساله طی دهه فجر جشن‌های زیادی در سراسر کشور برگزار می‌شود که مردم ولایی و انقلابی شهرستان کوهبنان هم جشن‌های باشکوهی را در این ایام برگزار می‌کنند که از آن جمله برگزاری جشن بزرگ فجر در سالن محمد رسول‌الله (ص) کیانشهر، برگزاری جشن ویژه خردسالان در مهدهای کودک شهرستان و ... است.

وی برگزاری مسابقه تنیس روی میز، برگزاری مسابقه دو و میدانی ویژه دانش‌آموزان در طول مسیر راهپیمایی و برگزاری همایش دوچرخه‌سواری به همراه گلباران و عطرافشانی مزار شهدا و ... را به عنوان بخشی از برنامه‌های ورزشی این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول