اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان زیباسازی شهرداری قم صورت گرفت

اجرای 3 المان شهری با موضوع دهه مبارک فجر

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با دهه مبارک فجر از سه المان شهری با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر در سطح شهر، توسط سازمان زیباسازی شهرداری قم پرده‌برداری شد.

اجرای 3 المان شهری با موضوع دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی منش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی از سه المان، حجم و نماد شهری با موضوع دهه مبارک فجر در سطح شهر قم پرده‌برداری شد.

وی افزود: با طراحی و نصب المان‌های سه گانه والفجر در سطح شهر تعداد پروژه‌های اجرا شده المان شهری در عملکرد کلی سازمان زیباسازی به تعداد 35 عدد رسید که هم‌زمانی این رخداد با سی و پنجمین سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی، خود گواه خدمت صادقانه و اراده مخلصانه نمایندگان مردم شریف شهر قم در مجموعه شهرداری و سازمان زیباسازی در راستای نیل به اهداف و آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب امت اسلامی ایران است.

موسوی منش ادامه داد : المان‌های سه گانه دهه فجر با مشارکت شهرداران مناطق در ابعاد 370 در 240 سانتی متر تهیه شده و پس از انتقال به محل‌های مورد نظر به ترتیب در میدان توحید، میدان الهادی و بلوار امیر کبیر نصب و نورپردازی شده‌اند و اجرای این المان‌ها با اعتباری بالغ بر 210 میلیون ریال عملیاتی شده است.

در پایان از همکاری و حسن توجه شهرداران و مسئولان زیباسازی در مناطق مربوطه که به صورت شبانه روزی امکان اجرای عملیات نصب و اکران المان‌های مذکور را فراهم نمودند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/2258‌/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول