اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

شرکت مردم در جشن‌های دهه فجر پاسخ محکمی به فتنه‌هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام حضور باشکوه و گسترده مردم در آیین‌ها و برنامه‌ها را لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و پاسخی محکم به فتنه‌ها دانست.

شرکت مردم در جشن‌های دهه فجر پاسخ محکمی به فتنه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا نیکروز عصر امروز در مراسم برگزاری جشن بزرگ «فجر ماندگار» در شهرستان چرام ضمن تقدیر از حضور در صحنه مردم چرام و تبریک دهه پر فروغ فجر اظهار کرد: گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، اندیشه‌ای برای انقلاب درونی ما است.

فرماندار چرام با بیان اینکه دهه مبارک فجر بازخوانی مقطعی از تاریخ گهربار ملت بزرگ ایران است، ادامه داد: مردم چرام هرگز طعم شیرین پیروزی در 22 بهمن 57 را فراموش نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ودیعه‌ای است که شهدا به ملت ایران سپردند و بر همه ما واجب است برای حفظ، نگهداری و پاسداری از آن کوشا باشیم.

این مسئول با اشاره به حضور گسترده و باشکوه مردم در جشن بزرگ «فجر ماندگار» خواستار حضور چشمگیر آنان در راهپیمایی 22 بهمن شد و تصریح کرد: شما مردم عزیز امروز با حضور پرشور و شوق خود قطب فرهنگی بودن چرام را در استان کهگیلویه و بویراحمد تثبیت کردید.

نیکروز، تراکم جمعیت در این جشن را پاسخی دندان‌شکن به توطئه‌ها، فتنه‌ها و تحریم‌های دشمنان دانست و عنوان کرد: استکبار و آمریکا درصدد هستند تا با ایجاد تفرقه در صفوف مسلمانان رخنه کرده و چرخ نظام ما را از کار بیندازند، اما هوشیاری ملت ایران و شرکت مردمی در چنین برنامه‌هایی توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام ضمن عذرخواهی از جمعیتی که پشت در جا ماندند از جشن بزرگی دیگر در آینده نزدیک خبر داد.

وی حضور باشکوه و گسترده مردم در آیین‌ها و برنامه‌ها را لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و پاسخی محکم به فتنه‌ها دانست و متذکر شد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در اجرای برنامه‌ها باید در اولویت باشد.

انتهای پیام/82002/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول