اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان مرکزی قزوین خبر داد

راه‌اندازی سینما پورتابل زندان مرکزی قزوین در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس زندان مرکزی قزوین از راه‌اندازی سینما پورتابل در این زندان خبر داد.

راه‌اندازی سینما پورتابل زندان مرکزی قزوین در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، عباس رمضانی اظهار داشت: با همت و تلاش مسئولان بازپروری زندان مرکزی و انجمن حمایت از زندانیان قزوین تجهیزات و لوازم راه‌اندازی سینما در این مرکز تهیه و سینمای ویژه مددجویان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی و هنری زندان مرکزی رو به رشد بوده و سعی بر آن است تا حد ممکن از تمامی امکانات و تجهیزات موجود برای بازپروری مددجویان و پر کردن اوقات فراغت آن ها نهایت استفاده و بهره‌وری به عمل آید.

این مسئول بیان کرد: این سینما دارای ظرفیت 300 نفری است و در هفته سه روز تمامی بندها می‌توانند از آن استفاده کرده و در محیطی آرام فیلم‌های آموزشی و سرگرمی برای آن ها به اکران درآید.

وی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی و هنری و برنامه‌های تدوین شده متناسب با محیط زندان و همچنین هم گام بودن با برنامه‌های کاهش آسیب در روحیه مددجویان تأثیرگذار است و با ایجاد محیطی عاری از تنش و خشونت، افراد را برای زندگی سالم در محیط بیرون از زندان آماده می‌سازد.

رمضانی گفت: در ایام مبارک دهه فجر حداقل 10 فیلم انقلابی در سینمای زندان برای مددجویان پخش می‌‌شود.

وی با اعلام برنامه‌های دهه فجر در زندان عنوان کرد: برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه کتاب و برپایی مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های دهه فجر در زندان مرکزی است.

انتهای پیام/77002/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول