اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس:

دهه فجر زادگاه انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس گفت: دهه فجر زادگاه انقلاب اسلامی ایران است.

دهه فجر زادگاه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از  فردوس، ثریا پری دولت‌آبادی عصر امروز به مناسبت دهه فجر در جمع بانوان فردوسی اظهار کرد: دهه فجر دورانی شکوهمند و به یاد ماندنی برای ملت سربلند ایران اسلامی است که در این دوران سرنوشت تاریخی ملت رقم خورد.

وی افزود: با گذشت سی و چهار سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هر ساله مراسم ایام الله دهه فجر با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود و این نشان از ماندگاری انقلاب اسلامی و وفاداری ملت ایران به انقلاب و نظام است.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس با اشاره به نقش موثر زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در ایام دهه فجر با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب تبیین می‌شود.

برگزاری نمایشگاه مد و پوشش اسلامی در فردوس

دولت‌آبادی از برگزاری نمایشگاه مد و پوشش اسلامی در فردوس خبر داد و یادآور شد: در این نمایشگاه انواع مد و پوشش‌ اسلامی با هدف معرفی و ترویج هرچه بیشتر پوشش اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: برگزاری جشن انقلاب در سازمان‌های مردم نهاد، جشن خانوادگی فرهنگیان به مناسبت دهه فجر، پیاده‌روی ویژه دختران، شب شعر فجر،‌حفظ سوره یاسین ویژه فرهنگیان از جمله برنامه‌های کمیته امور بانوان فردوس در دهه فجر امسال است.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، همایش بانوان فجر‌آفرین با رویکرد سبک زندگی اسلامی، اجرای نمایشنامه با موضوع سبک زندگی اسلامی و برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی را از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیسیون امور بانوان فردوس در ایام دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/69007/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول