اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 178

تهرانی:مردم در فتنه 88 در کنار نیروهای امنیتی نقش مهمی ایفا کردند

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات تهران گفت: در زمان بروز فتنه 88 نیروهای مردمی بودند که فتنه را خاموش کردند و توانستند در کنار نیروهای امنیتی و نظامی نقش مهمی ایفا کنند.

تهرانی:مردم در فتنه 88 در کنار نیروهای امنیتی نقش مهمی ایفا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران در همایش ناظران شورای نگهبان شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک اظهار داشت: در زمان بروز فتنه 88 نیروهای مردمی بودند که فتنه را خاموش کردند و توانستند در کنار نیروهای امنیتی و نظامی نقش مهمی ایفا کنند.

محمدقاسم تهرانی ادامه داد: در این بین، هیئت نظارت و بازرسی البرز با توجه به مجموعه کاری و تعهدی که داشت توانست در این زمینه مثمر ثمر واقع شود.

رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران تصریح کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از انتخابات مهم پس از توطئه‌های سال 88 بود، نقش مؤثر هیئت‌های نظارت و بازرسی انتخابات موجب برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دوره از انتخابات نیز شد.

گفتنی است، همایش ناظران شورای نگهبان با حضور گسترده مسئولان شهرستان ورامین و ناظران شورای نگهبان قانون اساسی در حسینیه ثارالله شهرستان ورامین برگزار شد.

انتهای‌پیام/2462/م10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول