اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون روابط بین‌الملل بسیج مستضعفین:

تشکیک در سلامت انتخابات، از اهداف فتنه‌گران است

خبرگزاری فارس: معاون روابط بین‌الملل بسیج مستضعفین گفت: تشکیک در سلامت انتخابات، از اهداف فتنه‌گران است.

تشکیک در سلامت انتخابات، از اهداف فتنه‌گران است

به گزارش خبرنگار فارس از اهواز، احمد اسفندیاری در آیین افتتاحیه طرح بشارت در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار داشت: انتخابات در ایران تکلیف و در غرب حق محور است اما بین تکلیف و حق فاصله وجود دارد.

وی افزود: تولید قدرت نرم ناشی از مشارکت مردم در انتخابات است و به عبور از پیچ تحریم‌ها و تقویت روند بیداری اسلامی و محور مقاومت اسلامی کمک می‌کند پس باید به شدت مراقب تحرکات دشمنان بود چرا که دشمنان نظام و انقلاب از همین الان تحرکات خود را آغاز کرده‌اند.

*انتخابات یکی از مولفه‌های دیپلماسی عمومی است

معاون روابط بین‌الملل بسیج مستضعفین، انتخابات را یکی از مولفه‌های دیپلماسی عمومی برشمرد و با تاکید بر حضور مردم در انتخابات آینده خاطرنشان کرد: در بحث تقویت روند بیداری اسلامی نگاه همه کشورها به ما دوخته شده و حضور مردم موجب تقویت جایگاه ایران است و چنانچه انتخابات پرشور باشد قطعا این روند تقویت می‌شود.

وی با اشاره به اذعان کشورهای غربی به نقش انکارناپذیر در منطقه تصریح کرد: بنابر اعتراف غربی‌ها ایران نقش غیرقابل انکاری در برقراری توازن قوا در خاورمیانه دارد و این نشان می‌دهد که ایران مهار نشدنی است.

*بی‌ثبات کردن ایران سناریویی از پیش تعیین شده توسط نظام سلطه است

اسفندیاری بی‌ثبات کردن ایران را سناریویی از پیش تعیین شده توسط نظام سلطه برشمرد و عنوان کرد: آمریکا به دنبال احیای جنبش سیاسی و طراحی عملیات مخفی براندازی علیه ایران بوده و انتخابات آزاد کلید واژه احیای جنبش سیاسی است.

وی بیان کرد: تشکیک در سلامت انتخابات، اعتراض به احراز صلاحیت‌ها و تلاش برای کاهش مشارکت مردم اضلاع  مثلث شوم دشمنان در کمرنگ نشان دادن انتخابات هستند.

*فتنه گران تاریخ مصرفشان به پایان رسیده است

عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور تنگ‌تر کردن حلقه  فشار، بی‌ثباتی و مذاکره را سیاست دشمن در فتنه 88 عنوان کرد و افزود: فتنه‌گران هیچ جایگاهی بین ملت ندارند و مهره‌های سوخته‌ای هستند که تاریخ مصرفشان به پایان رسیده است.

وی با اشاره به جایگاه بسیج و منطق تفکر بسیجی اظهار کرد: منطق تفکر بسیجی موجب جذب ملت‌ها شده است، بسیج متعلق به مستضعفین جهان و مقدمه تحقق وعده الهی بوده و این نیازمند ارتقای بصیرت است.

اسفندیاری با بیان اینکه پیشرفت‌های اخیر مقدمه وعده الهی است، اضافه کرد: در بلژیک در ابتدای انقلاب اسلامی چیزی به نام شیعه وجود نداشت اما پس از جنگ 33 روزه و پیروزی مقاومت اسلامی بیش از 10 هزار نفر برای عزاداری امام حسین(ع) مراسم برپا می‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: این امور نشان دهنده قدرت اسلام است و آمریکایی‌ها هم از همین مسئله ترس دارند.

انتهای پیام/72001/ع40/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول