اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

موج‌سواران فتنه 88 در موج انقلاب غرق شدند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: افرادی که در فتنه 88 قصد موج‌سواری داشتند خود در موج انقلاب غرق شده و مردم مانند کف روی آب، آنان را به کناری راندند.

موج‌سواران فتنه 88 در موج انقلاب غرق شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در سیزدهمین همایش روسای کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی فارس، اظهار داشت: برخی افراد در ماجرای فتنه88، امتحان بدی داده‌اند و برای مقابله با فتنه‌های آنان باید بصیرت داشته باشیم.

وی با بیان این که برای مقابله با تحریم‌ها و همچنین فتنه‌هایی که در پیش است باید دستورالعمل‌های رهبری نظام و ولی فقیه را مد نظر داشته باشیم، افزود: وحدت، مسئله مهمی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قرار دارد و تمام مسئولان کشور در قوای مختلف باید به این موضوع، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده عالی دولت با تاکید بر ضرروت کسب بصیرت برای مقابله با فتنه‌ها، گفت: یکی از عوامل حفظ بصیرت، نگاه به اساس انقلاب و فرمایشات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) است چراکه بر اساس حکم عقل و دستورات شرعی، یک نفر باید تصمیم نهایی را در نظام بگیرد و آن ولی فقیه است.

استاندار فارس در این همایش با بیان این که به تناسب پیچیدگی‌های زندگی بشر، روش‌های حفظ امنیت نیز پیچیده‌تر می‌شود، بیان کرد: گسترش آموزش و کسب روش‌های نوین برای مقابله با ناامنی و پیشگیری از وقوع جرم، از جمله الزامات تامین امنیت در جامعه است.

وی توجه به پروردگار را موجب موفقیت و پیروزی در کارها دانست و تصریح کرد: اگر کارهایمان برای خدا و با نیت الهی باشد، تاثیر و نتیجه کار توسط خداوند تضمین می‌شود و به بهترین شکل صورت می‌گیرد.

صادق عابدین توجه به موضوع حسن خلق و برخورد مناسب با مردم را از عوامل موثر در موفقیت نیروهای انتظامی دانست و افزود: حسن خلق یکی از اصول اساسی در رفتار و منش تمام انبیا (ع) به ویژه پیامبر اسلام (ص) بوده است و اولیای الهی همواره با برخورد خوب افراد را هدایت می‌کرده‌اند.

انتهای پیام/2448/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول