اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

جوانان ایرانی اجازه ندهند فتنه 88 دوباره تکرار شود

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: جوانان ایرانی باید با نگاه عمیق اجازه ندهند، سناریوی فتنه 88 دوباره تکرار شود.

جوانان ایرانی اجازه ندهند فتنه 88 دوباره تکرار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدمحمد نورانی در همایش هویت و بصیرت جوانان که به همت معاونت فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان استان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار داشت: تقویت رشد و بالندگی جوانان بصیر استان، اصلی‎ترین هدف ما برای دستیابی به اهداف متعالی اسلام و نظام است.

وی ادامه داد: جوانان باید با نگاه دقیق و تیزبینانه نسبت به تحولات پیرامون خود آگاهی کامل و جامعی داشته باشند و تحت تأثیر تبلیغات مضحک و گسترده دشمن قرار نگیرند و خواسته و یا ناخواسته به خود و جامعه ضربه نزنند.

باید بیشتر از اینها در سطح جهانی بدرخشیم

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: ما دارای تمدن کهن ارزشمندی هستیم و دانشمندان، شاعران و ادیبان بزرگی داشته‎ایم و با توجه به این پیشینه قوی و تاریخ پرافتخار در کنار درس‎های قرآنی، اسلامی و برنامه‎های کامل دین اسلام و موفقیت‎هایی که در عرصه‎های مختلف داشته‎ایم، باید بیشتر از اینها در سطح جهانی بدرخشیم.

وی تصریح کرد: بصیرت و شناخت جوانان ما باید عمقی باشد و به جایی برسد که مثلث زر و زور و تزویر را بشناسند و با برخورد معقولانه با مشکلات اجازه ندهند، سناریوی فتنه 88 دوباره تکرار شود و دشمن درصدد سوءاستفاده باشد.

نورانی عنوان کرد: انسانی که بصیرت و آگاهی نداشته باشد به تاریکی و بیراهه می‎رود و این شرایطی هست که رژیم طاغوت برای مردم ما به ویژه جوانان ترسیم کرده بود که الحمدالله به یمن این نظام، شرایط تبدیل برگشته و جوانان باید قدرشناس این نظام باشند که البته هستند.

همه ما باید از دلاورمردی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگو بگیریم

وی با اشاره به رشادت‎ها و ایثارگری‎های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس اذعان داشت: همه ما باید از دلاورمردی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگو بگیریم و فراموش نکنیم شهیدان ما برای اینکه از میدان مین بگذارند از من گفتن و منیت گذشتند تا به بهترین‎ها دست پیدا کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان نیز در این همایش اصلی‎ترین هدف از برگزاری این همایش را تجدید بیعت جوانان گلستانی با امام خمینی (ره)، شهدا و اعلام آمادگی برای اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در پاسداری از ارزش‎های اسلامی و ایرانی عنوان کرد.

70 سمن در حوزه جوانان با معاونت فرهنگی و جوانان گلستان همکاری دارند

عیسی بابایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 70 سمن در حوزه جوانان با معاونت فرهنگی و جوانان استان همکاری دارند و با برگزاری برنامه‎های فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی، ورزشی و نظایر اینها سعی دارند، بخشی از نیازهای جامعه را تأمین کنند و در رشد و بالندگی این نظام سهیم باشند.

باید روحیه جهاد و آزاد زیستن را به نسل‎های جوان انتقال دهیم

وی بیان کرد: برگزاری برنامه‎های ویژه ایام‎الله دهه فجر نیز بخشی از فعالیت‎های مهم جوانان ولایتمدار و انقلابی استان است که می‎تواند روحیه جهاد در راه خدا و آزاد زیستن را به نسل‎های جوان انتقال دهد و در بصیرت و بیداری سرمایه‎های اصلی این مملکت تأثیر شگرفی داشته باشد.

شایان ذکر است، همایش هویت، بصیرت و جوانان به مناسبت سومین روز دهه مبارک فجر که به نام انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری نامیده شده، با حضور جمعی از مسئولان و نمایندگان سازمان‎های مردم‌نهاد استان به میزبانی معاونت فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان و همکاری موسسه فرهنگی یاران یار در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

این همایش با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از جمله قربانعلی پاشا، مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسین خواجه‎مظفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان سازمان‎های مردم‎نهاد سراسر استان که در حوزه جوانان فعال هستند در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول