اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

بوی متعفن فتنه به مشام می‌رسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قزوین با انتقاد از کسانی که خواستار الگو گرفتن از کشورهای دیگر در مورد انتخابات هستند،گفت: افرادی که این صحبت‌ها را می‌کنند قطعاً فکر دیگری در سر داشته و بوی متعفن فتنه را می‌توان از حالا استشمام کرد.

بوی متعفن فتنه به مشام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌ الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با اشاره به هفته وحدت اظهار داشت: وحدت و همبستگی همواره موجب یأس و ناامیدی در دشمنان می‌شود و همین وحدت، اتحاد و همدلی ملت بود که توانست در سال 57 پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در دنیا رقم بزند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وحدت یادآور شد: همواره در این کشور افرادی بودند که حول محور وحدت قرار نگرفتند مانند افرادی که در فتنه 88 ماجرا جویی کرده و بر طبل جهالت کوبیده و بصیرت پیدا نکردند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: پیروزی، عزت، عظمت، شکوه و استقلال ما در اتحاد و یکپارچگی است و از تفرقه و گسستگی صفوف چیزی جز شکست به وجود نخواهد آمد بنابراین باید به وحدت کلمه توجه بیشتری بکنیم.

وی خاطر نشان کرد: ‌باید در این کشور وحدت را به نمایش بگذاریم چرا که این وحدت یکی از مصادیق حبل‌الله است.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به ایام دهه فجر و برشمردن ویژگی‌های انقلاب اسلامی بیان داشت:‌ جایگزینی پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و سرنگونی رژیم دست‌ نشانده پهلوی خواست پروردگار بود که محقق شد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما ریشه در نهضت امام حسین (ع) دارد و این انقلاب تحقق‌ بخش اهداف انبیاء است که باید از آن حفظ صیانت شود.

* موشک‌های ایرانی که قلب تل‌آویو را هدف گرفت نشانه صدور انقلاب اسلامی است

عابدینی تصریح کرد:‌ انقلاب ما موجب بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی شد و مشاهده می‌شود زمانی که غزه مورد جنایت اشغالگران صهیونیستی قرار گرفت همین موشک‌های ساخت جمهوری اسلامی ایران بود که بر قلب تل‌آویو فرود آمد و صهیونیست‌ها را به عقب‌ نشینی وادار کرد و این واقعه به معنای صدور انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت قزوین با برشمردن دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی یادآور شد: انقلاب اسلامی ما انقلابی خدایی بود که همه عالم کفر از شرق و غرب برای شکست آن حاضر بودند ولی خداوند چیز دیگری برای این کشور مقدر کرده بود و نه شرق و نه غرب نتوانستند انقلاب اسلامی ایران را شکست دهند.

عابدینی تأکید کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیاری از افراد و مبارزان انقلابی مورد آزار و شکنجه حکومت قرار گرفته و بسیاری از علما توسط حکومت دست‌ نشانده به شهرهای دیگر تبعید شدند به خصوص در همین شهر قزوین که آیت‌الله باریک‌بین را به سردشت تبعید کردند و نمونه واضح و بارز این تبعید‌ها نیز تبعید امام خمینی (ره) بود.

* الگوگیری از کشورهای بیگانه در انتخابات نشانه نداشتن بصیرت است

امام جمعه موقت قزوین با انتقاد از افرادی که خواستار الگو گرفتن از کشورهای خارجی در انتخابات هستند، اذعان داشت: باید در انتخابات آتی هوشیاری، بصیرت و بینایی خود را به منصه ظهور برسانیم و افرادی که این صحبت‌ها را بیان می‌کنند قطعاً فکر دیگری در سر داشته و بوی متعفن فتنه را می‌توان اکنون استشمام کرد.

وی افزود:‌ باید هوشیار بود و نباید کشورهایی که حاکمیت اشرار را دارند و دست‌شان به خون بسیاری از افراد بی‌گناه آلوده است الگوی ما شوند.

* عربستان و ترکیه در آتش فتنه خودشان خواهند سوخت

عابدینی با اشاره به حوادث سوریه و فتنه ‌انگیزی تروریست‌ها در این کشور خطاب به عربستان سعودی تأکید کرد: عربستان سعودی هر روز در کشورهای مختلف در حال آتش‌افروزی است و سوریه را با فتنه ‌انگیزی و حمایت از آشوبگران و گروه‌های تروریستی به سمت جنگ و خون ریزی می‌کشاند ولی همین عربستان باید بداند در آینده خودش نیز در آتش این فتنه خواهد سوخت.

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: ترکیه نیز مانند عربستان در آینده در آتش همین فتنه خواهد سوخت و بیداری اسلامی در آن شکل می‌گیرد و با به پا خواستن مردم حامیان فتنه در سوریه به جزای خود می‌رسند.

* حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه با هدف قرار دادن تل‌آویو پاسخ داده شود

وی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دانشگاه سوریه را اقدامی نابخردانه دانست و خاطر نشان کرد: مردم سوریه باید پاسخ دندان‌شکنی به این رژیم جعلی داده و با هدف قرار دادن قلب تل‌آویو با موشک‌های خود به آن ها بیاموزند که در این کشور نفرت و انزجار از رژیم صهیونیستی موج می‌زند.

عابدینی در خاتمه طلیعه سی‌ و چهارمین بهار آزادی و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) و خون هزاران شهید گلگون کفن را ارج نهاده و بر حفظ صیانت از آن تأکید کرد.

انتهای پیام/2667/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول