اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

دشمن به دنبال تکمیل پروژه ناقص فتنه 88 است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال تکمیل پروژه ناقص فتنه 88 است، گفت: دشمن سعی می‌کند مردم را در مقابل نظام قرار دهد و مسئولان را به جان هم اندازد.

دشمن به دنبال تکمیل پروژه ناقص فتنه 88 است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا زاکانی بعد از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل تلاش همه خوبان است، اظهار داشت: توجه به اهداف انقلاب و نقد راهی که طی کردیم، از اصول انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه افزود: همه مستکبران می‌خواستند که ما نابود شویم ولی ما امروز هستیم و ایران در شرایط تحریم رشد کرده و آنها از پیشرفت‌های ایران بهت زده می‌شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جایگاهی که امروز قرار داریم با قله خیلی فاصله دارد و باید تحریم‌ها را به فرصت‌ها تبدیل کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید در 50 سال آینده ایران اسلامی به عنوان مرجعیت علمی مطرح شود و زبان فارسی باید به یکی از زبان‌های مرجع در دنیا تبدیل شود.

زاکانی با بیان اینکه در ابعاد مختلف نیازمند نقشه راه هستیم، یادآور شد: با بهره‌گیری از تجربه 34 ساله انقلاب باید نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم.

وی با اشاره به دوران سازندگی و الگوگیری از مبانی اقتصادی غرب بیان داشت: دولت سازندگی از بانک جهانی وام گرفتند بر اساس الگوی اقتصادی آنها عمل کردند و مبانی فکری آنها مشخص است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر کسی این الگو را دریافت کند پیشرفت او رنگی و لعابی خواهد بود و اگر اجازه حرکت و فعالیت به نظام دهند چون حرکت در مسیر الگوی آنان است، می‌توانند با ترفندهای مختلف نظام را با چالش مواجه کنند.

وی ادامه داد: اصل توجه به ارزش‌های اسلامی ضامن بقای انقلاب و سعادت دنیا و آخرت ما است البته 16 سال بعد از جنگ در برخی حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی آسیب‌هایی به جامعه وارد شده است.

زاکانی به دوران جدید اشاره کرد و بیان داشت: در این دوره هم برخی جهت‌گیری‌های سیاسی اصلاح شد اما در حوزه رفتاری و عملکردی دچار مشکل هستیم و باید وضعیت اصلاح شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت سوریه اظهار داشت: در سوریه همه دشمنان دست به دست هم دادند و با تمام امکانات، پول، سیستم‌های جاسوسی و درندگی تلاش کردند که سوریه بشکند؛ اما موفق نبودند.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: در کشور زیرساخت‌های اقتصادی مطلوبی داریم اما یک سری اشکالات وجود دارد و موضوع معیشت مردم بسیار مهم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای عبور از تحریم‌ها محرومان باید توانمند شوند و زیرساخت‌های اقتصادی کنونی کشور با دوران ستمشاهی قابل مقایسه نیست و بسیار پیشرفت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی در کشور فقط 150 هزار دانشجو داشتیم که این رقم امروز به 4 میلیون دانشجو افزایش یافته است.

زاکانی با بیان اینکه فرهنگ اسلامی در دنیا فرهنگی رایج است، یادآور شد: در داخل کشور برخی بداخلاقی‌ها به جامعه آسیب می‌رساند و نفاق و شکاف، آسیب است که باید به تفاهم برسیم.

وی در ادامه به انتخابات اشاره کرد گفت: دشمن سعی می‌کند مردم را در مقابل نظام قرار دهد، مسئولین را به جان هم اندازد و به دنبال تکمیل پروژه ناقص فتنه 88 است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن در مقابل ایران حداقل سازش می‌خواهد و اگر به سازش نرسید نابودی جمهوری اسلامی را می‌خواهد و تمام امکانات خود را معطوف این موضوع کرده است.

وی اضافه کرد: دشمنی ما با امریکا دائمی است که یا باید آمریکا ما را نابود کند و یا اینکه نظامی اسلامی موفق به نابودی امریکا شود.

زاکانی به برخی از بی‌تدبیری ها اشاره کرد و بیان داشت: مشکلی که در حال حاضر داریم این است که برخی افراد سرجای قانونی خود قرار نگرفتند و مشکلاتی مثل اختلاس 3 هزار میلیاردی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: عدم تفاهم بین مسئولین و عدم تدبیر امور اقتصادی کشور باعث برخی چالش‌های اقتصادی شده و نباید همه مشکلات را به تحریم منوط کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جامعه نیازمند انقلاب اخلاقی و تحول رفتاری به خاطر بروز بداخلاقی‌ها در جامعه هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: کشور را نمی‌توان به تنهایی و به صورت فردی اداره کرد و باید سیستمی طراحی شود که کشور گروهی مدیریت شود.

انتهای پیام/89019/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول