اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

هدفمندی یارانه‌ها تا 6 ماه نخست 92 تغییر نمی‌کند/ سران فتنه جایی در انتخابات آینده ندارند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها تا 6 ماه نخست 92 تغییر نمی‌کند، گفت: سران فتنه در انتخابات آینده ریاست جمهوری جایی نخواهند داشت.

هدفمندی یارانه‌ها تا 6 ماه نخست 92 تغییر نمی‌کند/ سران فتنه جایی در انتخابات آینده ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اسماعیل کوثری در سلسله همایش فجرآفرینان در محل مسجد مقداد مشهد اظهار کرد: قبل از انقلاب زمام کشور به واسطه طاغوت و شاهنشاه به دست بیگانگان بود.

وی ادامه داد: شاه با عنوان شخصیت نخست مملکت اختیار عملی در هیچ یک از زمینه‌ها برای تصمیم‌گیری نداشت و فقط به منزله مهره استعمار برای آمریکا و انگلیس فعالیت می‌کرد.

کوثری با اشاره به اینکه ایران، عربستان، کویت و عراق 69 درصد از سوخت‌های فسیلی و منابع طبیعی جهان را در خود جای داده‌اند، خاطر نشان کرد: آمریکا با عنوان ابرقدرت غرب با بهره‌کشی از سرمایه کشور و دیگر کشورهای منطقه از هیچ تلاشی برای به ضعف کشاندن بلوک شرق دریغ نکرد.

وی تصریح کرد: سال 46 ورود جدی امام راحل در عرصه مبارزه با طاغوت تلقی می‌شود؛ این مبارزات گر چه همراه با مبتدی‌ترین سلاح و تجهیزات نظامی بود، اما به خاطر یقین قلبی و اتحاد مردمی، منجر به پیروزی و پا گرفتن انقلاب اسلامی شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: در حال حاضر بودجه نظامی ایران از امارات هم کمتر است، اما انگیزه و اعتقاد خدایی مردم ایران سبب می‌شود تا در تمام صحنه‌ها بر دشمن پیروز شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دو ابرقدرت شرق و غرب را درمانده در برابر اعتقاد قلبی و ولایتمداری مردم ایران توصیف و عنوان کرد: معتقد به خدا از هیچ چیزی نمی‌هراسد و صحنه جنگ 8 سال دفاع مقدس که رزمندگان با نفس مطمئنه از دنیای خود گذشتند، نمونه بارزی از این اعتقادات محسوب می‌شود.

کوثری اضافه کرد: امام راحل با فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی با نام بسیج مستضعفین موجی از اندیشه‌های ولایی را برای احیای اسلام ناب محمدی در سایه پرچم ایران اسلامی ایجاد کرد که به همت این ارتش، خائنین انقلاب چون بنی صدر و منافقین از بدنه نظام اسلامی خارج شدند.

وی اذعان کرد: در بحث اقتصادی امروز باید بچه‌های حزب‌اللهی پای کار بیایند، اقتصاد غربی در عصر اقتصاد مقاومتی ناکارآمد است و روح انقلابی و دینی باید با فرهنگ و اقتصاد عجین شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی یادآور شد: فتنه 88 در مسیر روی کار آمدن موسوی نبود، بلکه برای براندازی پایه‌های ولایت در کشور طراحی شده بود که اگر چه به ظاهر در سال 88 ختم شد، اما رگه‌هایی از فعالیت فتنه را هنوز شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یارانه تا 6 ماهه نخست سال آینده تغییر نمی‌کند، گفت: تغییر هدفمندی یارانه‌ها از سوی مجلس تا پایان سال ممنوع شده که این ثبات در قیمت را تا پایان سال جاری به همراه دارد.

کوثری ادامه داد: مقام معظم رهبری به تمام بخش‌ها و دستگاه‌ها ابلاغ کرده که در شب‌های سال نو در این فضای تورم به اقشار کم برخوردار کمک شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی تأکید کرد: در برنامه بودجه سال 91 قرار بود 2 میلیون و 400 هزار بشکه نفت و 300 هزار بشکه میعانات گازی به فروش رسد که در دو ماه تیر و مرداد با افت شدید مواجه شد؛ امروز تدابیر کارآمدی در مسیر توسعه اقتصاد و صادرات نفت اتخاذ شده است.

وی با اشاره به فضای انتخاباتی کشور اذعان کرد: در حال حاضر علاوه بر اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و حامیان دولت، طیف مستقل نیز ایجاد و موضع خود را در قبال انتخابات اعلام کرده‌اند.

کوثری اضافه کرد: اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند تا خاتمی را برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال 92 معرفی کنند، اما باید بدانیم که سران فتنه جایی در انتخابات ندارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اشاعه طرحی چون انتخابات آزاد توسط سران فتنه تصریح کرد: این انصاف نیست که هاشمی در دو دوره با آراء مردم انتخاب شده باشد و دمی از انتخابات آزاد نزند و حالا که باز همین مردم پای صندوق رأی می‌آیند با ارائه طرحی چون انتخابات آزاد در بدنه مردم فتنه‌انگیزی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان بیان داشت: انقلاب اسلامی در پیروزی مقاومت، بیداری اسلامی توانسته نقش عظیم خود را ایفا کند و به تعبیر امام راحل در این روند صعودی جهان در سیطره اسلام قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/70023/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول