اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس:

فتنه‌گران سال 88 مقابل خون شهدا قد علم کردند

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه‌گران در سال 88 مقابل خون شهدا قد علم کردند، گفت: در جریان فتنه 88 افرادی که خود را درون نظام می‌دیدند در برابر ارزش‌ها و آرمان‌های امام ایستادگی کردند.

فتنه‌گران سال 88 مقابل خون شهدا قد علم کردند

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: ایستادگی مقابل کسانی که به حقوق ملت دست‌اندازی می‌کنند و افرادی که مردم و ایران اسلامی را تحریم می‌کنند و با تمام قوا در داخل و خارج کشور علیه ارزش‌های نظام ایستادگی می‌کنند، وظیفه‌ای است که در هر جایگاه و مقامی باید به آن توجه داشته باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ظلم استکبار فقط بیرونی نیست که ما آمریکا و انگلیس و مستکبرین را افرادی معرفی کنیم که در کار نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه وارد می‌کنند و سد راه نظام شده‌اند.

موسوی‌نژاد بیان داشت: خیلی افراد در داخل کشور سد راه نظام شده‌اند؛ همان افرادی که جاه‌طلبی و قدرت‌طلبی چشمشان را کور کرده و برای رسیدن به قدرت دست به هر خیانتی می‌زنند و سال 88 نمونه‌هایی از این دیدگاه و تفکر را به عین مشاهده و لمس کردیم.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران در سال 88 مقابل خون شهدا قد علم کردند، اضافه کرد: در جریان فتنه 88 افرادی که خود را درون نظام می‌دیدند و پست و مقام وجودشان را فرا گرفته بود، مقابل خون شهدا قد علم کردند و در برابر ارزش‌ها و آرمان‌های امام و انقلاب ایستادگی کردند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: هر کسی مصالح مردم و نظام را در نظر نگیرد و مقابل معیارها ایستادگی کند باید مقابل وی بایستیم، گاها از بنده خرده می‌گیرند که شما از فلان طیف و جریان حمایت کرده‌اید و اکنون آن را مورد انتقاد قرار می‌دهید.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: بر اساس معیارها، ملاک‌ها و ارزش‌های دینی از افراد حمایت می‌کنیم و تا زمانی که دچار لغزش و اشتباه نشوند و برای مصالح مردم و ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستادگی نکند، با تمام توان از او حمایت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر آنکه تنها به مصالح مردم و نظام توجه دارم، افزود: اگر خدای ناکرده کسی پا کج بگذارد و از مسیر منافع مردم و انقلاب خارج شود، در مقابل او ایستادگی می‌کنم و هیچ فرقی نمی‌کند که چه کسی باشد.

تحزب بر اساس تعصب را به هیچ نحو نمی‌پذیریم

موسوی‌نژاد بیان داشت: ما چون مبنای مشخصی برای کار خود داریم، شخص‌گرا، فردگرا و حزب‌گرا نیستیم و تحزب بر اساس تعصب را به هیچ نحو نمی‌پذیریم.

وی ادامه داد: اگر افراد به منافع مردم توجه داشته باشند روی سر ما جا دارند و با تمام وجود از ایشان حمایت می‌کنیم، اما اگر به‌جای مردم به منافع حزبی، شخصی و قومی توجه کنند مقابل ایشان می‌ایستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کشور ما 250 هزار شهید، 500 هزار جانباز و 40 هزار آزاده را در خود جای داده و با چنین اسناد پر افتخاری از هیچ چیز نباید در مسیر پر افتخار عدالت‌طلبی و عدالت‌خواهی ترس داشته باشیم.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه هیچ مسئولی در راه خدمت به مردم نباید برای خود حق و حقوق ویژه قائل شود، تاکید کرد: این انقلاب با خون شهدا غرس شده و اگر قرار بود برای خود حق و حقوق ویژه و ویژگی‌های خاص قائل شویم، دیگر نیازی به انقلاب نبود.

وی افزود: اگر قرار بود رفتار ما طاغوتی و منش ما غیر الهی و الگوی ما غیر از انبیا و اولیای اسلامی باشند، پس چرا انقلاب کردیم.

موسوی‌نژاد گفت: ما انقلاب کردیم تا عدالت در جامعه حاکم و تبعیض و بی‌عدالتی از جامعه برچیده شود، مسئولین خود را خادم مردم بدانند و برای رسیدن به رشد و کمال تلاش کنند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ولایت فقیه از تمامی جایگاه‌ها و مقام‌های اجتماعی بالاتر است و همه باید در مسیر رهبری نظام حرکت کنند.

امام(ره) خود را خادم ملت می‌دانست

وی بر لزوم کوچک‌نفسی مسئولان تاکید کرد و گفت: ما شاهد بودیم که معمار کبیر انقلاب که ولی امر مسلمین جهان بودند، خود را خادم و نوکر مردم معرفی کردند و نوکری مردم را افتخار خود دانستند.

موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با آن همه شان، شخصیت و جایگاه خود را خادم و نوکر مردم می‌دانست و ما امروز شاهد هستیم برخی مسئولین در ابتدایی‌ترین تا بالا‌ترین سطوح مدیریتی برای خود حق و حقوق ویژه قائل می‌شوند.

وی ادامه داد: در جامعه اسلامی نباید این دیدگاه و تفکر وجود داشته باشد و قطعا باید مقابل این فرهنگ و تفکر غلط طاغوتی و شاهنشاهی ایستاد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایستادگی مقابل این فرهنگ‌های غلط و یادگارهای طاغوت که تا به امروز در جامعه ادامه پیدا کرده، نیازمند استقامت و ایستادگی است و باید با تمام وجود در این مسیر تلاش کنیم.

انتهای پیام/2451/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول