اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

کتابخانه‌های مساجد استان تهران تجهیز شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر، کتابخانه‌های مساجد استان تهران با اهدای کتاب، نرم‌افزار و ... تجهیز شدند.

کتابخانه‌های مساجد استان تهران تجهیز شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در حاشیه مراسم اهدای تجهیزات کتابخانه‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: یکی از حوزه‌های مهم فرهنگی که نقش پایگاه‌های مردمی را ایفا می‌کند، کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد هستند که هم‌اکنون 855 کانون فرهنگی ـ هنری و 370 کتابخانه مساجد در کل استان تهران به فعالیت مشغول هستند.

قاضی زاده اظهار داشت: در راستای توسعه و گسترش کانون‌ها، تجهیزات لازم و کافی در اختیار آنان قرار داده می‌شود اما از سوی مقامات محلی، خیرین و چهره‌های فرهنگی به این مراکز کمک‌های نیز صورت می‌گیرد.

وی رویکرد تخصصی شدن کانون‌ها را مهم‌ترین مقوله در توسعه ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی دانست و افزود: عمده کانون‌های مساجد استان تهران به سوی الکترونیکی، کتابخانه‌های تخصصی و برنامه‌های فرهنگی ویژه برای تمامی گروه‌های سنی به‌ویژه کودکان و نوجوانان پیش می‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در پایان از اهدای بیش از یک میلیارد تومان کتاب در اوایل سال‌جاری به کانون‌ها و کتابخانه‌های موجود در استان تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مقوله‌ای است که بسیار به آن توجه می‌شود.

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول