اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

سومین کتابخانه شهر لالی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لالی گفت: یک باب کتابخانه در شهر لالی با زیربنای هزار و 175 مترمربع همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود.

سومین کتابخانه شهر لالی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، عسگر غفاری با اشاره به افتتاح سومین کتابخانه شهر لالی به مناسبت ایام دهه فجر اظهار کرد: این کتابخانه از محل اعتبارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز ظهر مسجد سلیمان و در قالب پروژه‌های عام‌المنفعه ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه مذکور دارای بخش‌های کودک و نوجوان و مرجع است، افزود: همچنین مخزن کتابخانه با گنجایش 20 هزار جلد کتاب و دو سالن مطالعه مجزا ویژه بانوان و آقایان در سه طبقه فعالیت خواهد کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لالی با بیان اینکه کتابخانه لالی 18 بهمن همزمان با ایام‌الله فجر افتتاح می‌شود، تصریح کرد: اکنون حدود 3 هزار جلد کتاب در این کتابخانه قرار دارد و در تعامل با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای تامین کتاب‌های مورد نیاز کتابخانه رایزنی کرده‌ایم.

*لالی در سرانه دسترسی به کتاب رتبه چهاردهم را دارد

وی با بیان اینکه شهرستان لالی در سرانه دسترسی به کتاب رتبه چهاردهم دارد، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت و توانایی این کتابخانه، رتبه شهرستان در سرانه دسترسی به کتاب با افتتاح کتابخانه به رتبه چهارم می‌رسد.

غفاری با بیان اینکه در شهرستان لالی سه باب کتابخانه عمومی قرار دارد و حدود هزار و 550 نفر در این کتابخانه‌ها عضویت دارند، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر برنامه‌هایی از قبیل مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی، قصه گویی انقلاب، شب شعر انقلاب، مسابقه بهترین پیامک با موضوع انقلاب و ... نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/72001/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول