اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران:

‌دهه فجر 5 کتابخانه عمومی در استان تهران افتتاح می‌شود‌

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران گفت: همزمان با دهه فجر پنج کتابخانه عمومی در شهرستان‌های استان تهران از جمله بومهن، ورامین، اسلامشهر، پاکدشت و شهریار افتتاح می‌شود.

‌دهه فجر 5 کتابخانه عمومی در استان تهران افتتاح می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی نیکنام ساعاتی پیش در جمع خبرنگاران، با اعلام برنامه‌های دهه فجر اداره کل کتابخانه‌‌های عمومی استان تهران اظهار کرد: برخی از پروژه‌های عمرانی ساخت کتابخانه عمومی نیمه‌کاره است که امیدواریم با اختصاص اعتبار، این طرح‌ها نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران افزود: برای تحقق طرح مطالعه مفید که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ارائه شده با همکاری شرکت راه‌آهن مکان‌هایی در ایستگاه‌های راه‌آهن برای جانمایی قفسه‌های کتاب تعیین شده و 15 عنوان کتاب با تیراژ 8 هزار و 500 نسخه در این قفسه‌ها قرار داده می‌شود.

وی زمان افتتاح این طرح را نیز دهه فجر امسال عنوان کرد.

نیکنام اظهار امیدواری کرد که این طرح در تمامی سازمان‌های پر رفت و آمد همچون هواپیمایی، مترو، مخابرات گسترش پیدا کند.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران گفت: همزمان با دهه فجر علاوه بر آذین‌بندی کتابخانه‌ها، نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی نیز در کتابخانه‌های عمومی استان تهران برپا می‌شود.

وی با بیان طرح برگزاری 22 مسابقه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی افزود: این مسابقه در سطح ملی به صورت اینترنتی و مکتوب برگزار می‌شود که اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران نیز ماه بهمن امسال این مسابقه را در سطح استان برگزار می‌کند.

نیکنام در پایان خاطر نشان کرد: در تمامی کانون‌های ادبی کتابخانه‌های عمومی استان تهران از جمله کتابخانه‌های حضرت فاطمه (س)، محقق، پارک شهر، ولی‌عصر (عج) و پیامبر (ص) نیز نشست‌های نقد کتاب و شعر خوانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول