اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مرزن آباد مازندران خبر داد

تبدیل کشتارگاه قدیمی مرزن‌آباد به کتابخانه عمومی

خبرگزاری فارس: شهردار مرزن‌آباد مازندران از تبدیل کشتارگاه قدیمی این شهر به کتابخانه عمومی خبر داد.

تبدیل کشتارگاه قدیمی مرزن‌آباد به کتابخانه عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، مراسم عصری با شعر نیمایی با همت کتابخانه عمومی ولیعصر مرزن‌آباد و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی این شهر در سالن آمفی تئاتر کتابخانه شهرداری برگزار شد.

شهردار مرزن‌آباد با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته چند سال اخیر در مرزن‌آباد تصریح کرد: یکی از وظایف مدیریت شهری، کمک برای انجام کارهای فرهنگی است و ما سعی کردیم با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چالوس توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشیم.

جعفر ردایی افزود: در 5 سال گذشته با همکاری شورای اسلامی شهر به همان اندازه که به مسائل عمرانی و آبادانی توجه شده، در کارهای فرهنگی نیز تلاش و مشارکت‌های متعددی شده است، چرا که معتقدیم به همراه توسعه و عمران و آبادانی در سطح شهر ضروری است تا به مسائل فرهنگی که نیاز اصلی جامعه است نیز توجه ویژه صورت گیرد.

شهردار مرزن‌آباد با بیان اینکه در راستای توجه به مسائل فرهنگی، ایستگاه مطالعه را در ساختمان شهرداری دایر کردیم، گفت: شهروندانی که برای رسیدگی به امور شهری به شهرداری مراجعه می‌کنند، می‌توانند پس از مطالعه این کتاب‌ها در صورت نیاز آن را به همراه خود ببرند.

وی افزود: تصمیم داریم این نهاد را به مرکزی عمرانی فرهنگی تبدیل کنیم تا مردم از اوقات فراغت خود نیز نهایت استفاده را ببرند.

شهردار مرزن‌آباد با اشاره به همکاری در برگزاری همایش ملی تشیع و تبرستان و همچنین جشن روز ملی مازندران در مرزن‌آباد به عنوان دو رویداد مهم مذهبی و فرهنگی هنری گفت: خرسندیم که این دو برنامه عظیم مورد توجه همگان قرار گرفت.

وی با اشاره به ادبای نامی منطقه مرزن‌آباد گفت: ملاعلی فاخر از شاعران به‌نام معاصر مرزن‌آبادی است که اشعار او در وصف امام حسین (ع) و عاشورا زبانزد است و در نوحه‌خوانی‌ها از سروده‌های وی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/86003/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول