اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جزیره بازی مرکز تخصصی بازی‌های کودکان اصفهان:

نمایشگاه هنرهای دستی از دور ریختنی‌ها در کتابخانه مرکزی برپاست

خبرگزاری فارس: مسئول جزیره بازی مرکز تخصصی بازی‌های کودکان گفت: به مناسبت دهه فجر «نمایشگاه هنرهای دستی از دور ریختنی‌ها» در نمایشگاه کتابخانه مرکزی برپا شده است.

نمایشگاه هنرهای دستی از دور ریختنی‌ها در کتابخانه مرکزی برپاست

فرحناز پورنقشبند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: 90 در صد از متریال به کار رفته در این آثار از مواد بازیافت و دور ریختنی مانند روزنامه‌ها و پیچ و مهره‌ها است.

وی افزود: در این نمایشگاه 110 اثر با موضوعات مختلف ارائه شده که از این تعداد 40 اثر به صورت تابلو و بقیه به صورت حجم هستند و حدود 25 اثر هم از کودکان جزیره بازی در این نمایشگاه ضمیمه شده‌اند.

مسئول جزیره بازی مرکز تخصصی بازی‌های کودکان اصفهان ادامه داد: هدف از برپایی این نمایشگاه آشنایی با فرهنگ صرفه جویی و استفاده بهینه از مواد بازیافتی، توجه به منابع زیست محیطی، حفظ و حراست و بازکاری آنها با دیدگاه زیبایی شناختی و روانشناختی بوده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه حاصل دو سال فعالیت و هنرمندی من و اعضای جزیره بازی است که پشت آن 20 سال تجربه کاری من در زمینه کودک است و مخاطبان اصلی نمایشگاه هم کودکان و مربیان آنها و اساتید و افراد فعال در این زمینه هستند.

پورنقشبند اضافه کرد: با توجه به نوآوری و خلاقیتی که در این نمایشگاه وجود دارد برای سایر شهرها نیز چنین ایده‌ای به وجود آمده و در حال شکل گیری است و در خود اصفهان نیز تصمیم گرفته شده تا چند بار دیگر از جمله در ایام عید این نمایشگاه برپا شود.

وی بیان کرد: با وجود تبلیغات نه چندان پررنگ، استقبال در همین روز اول از نمایشگاه فوق‌العاده بوده که نویدبخش بازدید پرشمار از نمایشگاه تا پایان آن است و جا دارد از سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برای تمام حمایت‌های مادی و معنوی‌اش در برگزاری این نمایشگاه تشکر کنم. 

به گزارش فارس، علاقه‌مندان می‌توانند از شنبه 14 بهمن ماه تا پنج شنبه 19 همین ماه از ساعت 8 تا 12 صبح و هر روز بعد از ظهرها از ساعت 14 تا 30/19 و پنج شنبه از  14 تا 30/18 به محل نمایشگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/2301/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول