اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

3 کتابخانه نهادی در همدان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از افتتاح سه کتابخانه نهادی در همدان خبر داد و گفت: دو مورد در نهاوند و یک مورد در تویسرکان افتتاح می‌شود.

3 کتابخانه نهادی در همدان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ارشاد استعدادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه کتابخانه نهادی برزول نهاوند، گیان نهاوند و کتابخانه عترت تویسرکان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: دو کتابخانه شهرستان‌های رزن و کبودراهنگ که بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که امیدواریم با تکمیل شدن در دهه فجر افتتاح شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان بیان داشت: تاکنون 621 میلیون و 500 هزار تومان برای ساخت کتابخانه برزول، 621 میلیون تومان برای ساخت کتابخانه گیان و 180 میلیون تومان نیز برای ساخت کتابخانه تویسرکان هزینه شده است.

به گفته وی، بیش از 180 میلیون تومان نیز تاکنون در راستای تجهیز کتابخانه‌هایی که در دهه فجر افتتاح می‌شود، هزینه شده است.

استعدادی از رونمایی چهار ایستگاه مطالعه در دهه فجر خبر داد و افزود: این ایستگاه‌ها با 20 هزار و 100 جلد در 10 عنوان کتاب جانمایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌های مطالعه در بیمارستان بعثت، پایانه‌های مسافربری، فرمانداری و صدا وسیمای مرکز همدان راه‌اندازی می‌شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: در ایام دهه فجر مسابقات فرهنگی مختلفی برای دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی، معلمان، زنان خانه‌دار، نابینایان و کم‌بینایان برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: کتابخانه استاندارد اسدآباد کلنگ‌زنی شده است و کتابخانه مرکزی شهرستان ملایر نیز به زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول