اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش:

دشمن برای کم‌رنگ کردن مشارکت و روحیه دینی برنامه‌ریزی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش گفت: روحیه دینی و مشارکت حداکثری مردمی هدفی که دشمن برای کم‌رنگ کردن آن برنامه‌ریزی می‌کند.

دشمن برای کم‌رنگ کردن مشارکت و روحیه دینی برنامه‌ریزی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا پیش از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: روحیه دینی مردم در جریان پیروزی انقلاب اسلامی موتور محرکی بود که باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه این روحیه ایران با سایر کشورها متفاوت می‌کند، خاطر نشان کرد: روحیه دینی باعث افزایش حضور مردم در صحنه شد و این خود عامل ترس رژیم طاغوت در روزهای پایانی عمرش شده بود.

سعیدی‌نیا خاطر نشان کرد: روحیه دینی باعث می‌شود که از مرگ در راه عقیده هراسی وجود نداشته باشد و به این دلیل مرگ در راه اسلام را شهادت برشمرده و این مهم باعث حضور حداکثری مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی شده بود.

*مشارکت مردمی هدفی که دشمن برای کم‌رنگی آن برنامه‌ریزی می‌کند

فرماندار شوش اظهار کرد: مشارکت مردمی در انقلاب اسلامی نشان از اوج علاقه مردم به تغییر رژیم و سرنگونی طاغوت است و به این دلیل پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 اتفاق افتاد.

سعیدی‌نیا خاطر نشان کرد: مشارکت مردمی یکی از اهدافی است که دشمن برای کمرنگ کردن آن در انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند ولی تا کنون در این باره دستاوردی نداشته است.

رئیس شورای اداری شهرستان شوش تاکید کرد: در شرایط کنونی دشمن برای انتخابات سال آینده در حال برنامه‌ریزی است و می‌کوشد تا مشارکت مردم در این انتخابات کاهش یابد.

*افتتاح 24 پروژه عمرانی در شوش

فرماندار شوش اظهار کرد: در دهه فجر سال‌جاری 24 پروژه عمرانی در سطح شهرستان شوش افتتاح می‌شود و در روزهای آینده نیز برخی از این پروژه‌ها بهره‌برداری خواهد شد.

وی تاکید کرد: این پروژه‌ها با اعتبار 103 میلیارد ریال احداث شده‌اند و بخش اعظم آن‌ها نیز در زمینه عمرانی بوده و عمران روستایی در این پروژه‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول