اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار منوجان گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای مهم و بی‌نظیری در بخش فرهنگی از جمله رواج فرهنگ ایثار و شهادت داشته است.

دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: هر چه داریم از فداکاری‌ها و رهنمودهای امام خمینی (ره) است که که جان تازه‌ای به کالبد نیمه‌جان این ملت دمیده و طلوع نور نمایان شد.

وی با بیان اینکه هر چه داریم، مدیون این نظام هستیم، افزود: حرکت مردم به سوی انقلاب روز به روز در حال افزایش است و نظام جمهوری ایران دفتری است و هر برگ آن سند زرینی برای نسل‌های آینده است که جانبداری از حق و امام (ره) کردند.

تشکری تصریح کرد: باید ولایت فقیه را همراهی کنیم و دانایی محوری را بر اساس دانایی انتخاب کنیم، انقلاب اسلامی با آن نهضت بی‌نظیر امام (ره)‌ در پرتوی توجه خداوند و رهبری حضرت امام و ایمان و آگاهی مردم و تلاش و مجاهدت ملت ایران اسلامی به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم و رهبری امام راحل و ایمان و تقوای مردم عزت امروز را نصیب ما کرد و الگوی بقیه کشورها شدیم، دستاوردهای ما در همه زمینه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی بی‌نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش فرهنگی به دنبال حاکم شدن فرهنگ اسلامی است، اظهار داشت: وفاداری به عهد، ایثار، گذشت، صداقت در گفتار و سلامتی در رفتار از آرمان‌های فرهنگی مورد توجه به انقلاب اسلامی بوده است.

فرماندار منوجان گفت: مقابله با بی‌بند و باری غربی، احیای فرهنگ معنوی اسلامی، احیای احکام اسلامی، بازسازی نقش مساجد که در گذشته محجور بودند، رواج فرهنگ نماز، تکیه بر خودباوری، احیای شأن و منزلت اجتماعی زن، ارتقای سطح سواد و علم، مبارزه با بی‌سوادی، تحول در نظام آموزش و محتوایی کتب درسی، رواج فرهنگ ایثار، شهادت و تحول روحیه ملی از دستاوردهای فرهنگی انقلاب است.

وی تصریح کرد: در بحث سیاسی نیز آرمان‌ها و دستاوردهایی چون استقلال همه‌جانبه کشور و تعامل با کشورها بر اساس عدالت، صلح، عزت، فراهم‌سازی بستر توسعه و تعالی مادی و معنوی، رهایی همه جانبه از وابستگی‌ها به غرب، ایجاد حکومت اسلامی، احیای قانون اساسی بر اساس فقه شیعه جعفری، مشروعیت بخشیدن به ولایت فقیه و افزایش همبستگی ملی از طریق مقابله با حرکات تفرقه‌افکن تجزیه‌طلبان را داشته‌ایم.

انتهای پیام/80006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول