اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان چناران:

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الگو در جهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان چناران گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الگو در جهان است و تشعشعات آن در سرتاسر جهان پخش شده است.

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الگو در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سید علی حسینی صبح امروز در دیدار مسئولین با امام جمعه شهرستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران منشأ خیر در جهان است و دشمنان به نوعی می‎خواهند این انقلاب را در جامعه و دنیا خدشه‌دار کنند و ضرورت دارد جامعه بصیرت خود را افزایش دهد.

وی افزود: تمام موفقیت‌های نظام در سایه پیروی از ولایت و روحانیت است و یکی از علت‌های اصلی که ایران بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، تبعیت از رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه است.

وی به پیش رو بودن دو رویداد مهم اشاره کرد و بیان داشت: در راهپیمایی 22 بهمن که نماد و پشتوانه مردم از انقلاب، نظام و رهبر معظم انقلاب و انتخابات خرداد ماه 92 که یک وظیفه و تکلیف شرعی و دینی همه ماست شرکت کنیم که دو رخداد مهم در پیشرو است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چناران گفت: در شهرستان فضای همدلی و وحدت بیم مسئولین حاکم است و شاهد برکات و اثرات انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی در شهرستان هستیم.

حسینی افزود: در ایام دهه فجر شاهد افتتاح 117 پروژه در بخش خصوصی و دولتی با بالغ بر 89 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری در شهرستان چناران هستیم.

همچنین در ادامه این نشست، امام جمعه شهرستان چناران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است و روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر تاجی افزود: انقلاب اسلامی ایران یک الگو برای همه ملل شده است و بیداری اسلامی منطقه ثمره و درسی است که از ملت غیور ایران گرفته شده است.

وی ادامه داد: ایران در سایه تحریم‎ها به پیشرفت‎های قابل توجهی رسیده و ما با اعتقاد به ولایت فقیه زندگی می‎کنیم و به برکت ولایت فقیه ایران سرافراز و عزت‎مند است.

امام جمعه چناران بیان داشت: ایران از امن‌ترین کشورها در منطقه است و این امنیت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام تاجی خطاب به مسئولان گفت: در برخورد با ارباب رجوع اخلاق حسنه و برخورد خوب داشته باشیم و مسئولین کاری نکنند که نارضایتی مردم را همراه داشته باشد.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول