اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در کرمانشاه:

ملت‌های آزادی‌خواه در مسیر انقلاب اسلامی قرار دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حرکت ملت ایران به پشتوانه هدایت‌های امام راحل در مسیر ارزش‌ها از چنان شتابی برخوردار بوده که بسیاری از ملت‌های آزادی‌خواه عالم را با خود همراه کرده است.

ملت‌های آزادی‌خواه در مسیر انقلاب اسلامی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان کرمانشاه اظهار داشت: دهه فجر یادآور بزرگی اندیشه‌های الهی امام (ره) است که ملت ایران را از تاریکی نظام ستم‌شاهی به سوی نورانیت نظام اسلامی هدایت کرد.

قبادی انقلاب اسلامی را هدیه الهی دانست و تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد جامعه ایرانی به سوی مفاهیم و هنجارهای والای انسانی و معنوی حرکت کند و این حرکت به پشتوانه اندیشه‌ها و هدایت‌های امام راحل از چنان شتابی برخوردار بوده که بسیاری از ملت‌های بیدار و آزادی‌خواه عالم را با خود همراه کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با یادآوری ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌هایی که برای به ثمر نشستن انقلاب انجام شده، گفت: امروز پیشرفت‌های حیرت‌انگیز نظام مقدس جمهوری اسلامی دل دوستان را شاد می‌کند و موجب عصبانیت دشمن می‌شود.

وی ایستادگی مردم ایران در مقاطع مختلف را دلیلی بر دل‌دادگی ملت به انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز هدایت‌های پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب باعث می‌شود حرکت ما در مسیر درستی ادامه پیدا کند و در مقابله با توطئه‌های دشمنان درست عمل کنیم.

قبادی مردم ایران را ملتی بابصیرت توصیف و خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم اندیشه‌های نورانی امام خمینی (ره) را برای نسل‌ جوان تبیین کنیم تا همه بدانند زندگی در سایه نظام اسلامی، همیشه جای شکرگذاری دارد.

وی در پایان به برگزاری باشکوه برنامه‌ها و مراسمات دهه مبارک فجر اشاره کرد و بیان داشت: دهه فجر همیشه برای مردم ایران، حال و هوای خاصی دارد و اجرای برنامه‌های مختلف و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف نشان دادن گوشه‌ای از خدمات نظام است.

انتهای پیام/2700/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول