اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی:

پیام‌های انقلاب اسلامی در جهان درخشان شده است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران گفت: پیام‌های سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی در جهان فعلی درخشان‌تر شده است.

پیام‌های انقلاب اسلامی در جهان درخشان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهروز علیشیری در مراسم کلنگ‌زنی تولید کنسانتره آهن منطقه قیطول زنجان، با اشاره به اینکه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: پیام‌های سیاسی و اجتماعی انقلاب ایران در جهان فعلی همه‌گیر و درخشان شده است.

وی با بیان اینکه طرح کلنگ‌زنی تولید کنسانتره آهن منطقه قیطول زنجان موجب توسعه استان زنجان می‌شود، افزود: این طرح در منطقه کم‌تر توسعه‌یافته استان در حال احداث است.

رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران حمایت از سرمایه‌گذاران را وظیفه مسئولان کشور دانست و اضافه کرد: حمایت از بخش خصوصی زمینه رشد و توسعه استان را فراهم می‌کند.

*ایران دستاوردهای بزرگ علمی و پژوهشی داشته است

وی به فشارهای شدید اعمال شده طی سال گذشته به ایران از طرف استکبار اشاره کرد و گفت: با وجود این همه فشار کارهای بزرگی در ایران انجام شده که موجب تعجب آن‌ها شده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: مردم ایران بزرگ‌ترین دستاوردهای علمی و پژوهشی را طی سال گذشته کسب کرده‌اند.

وی فرستادن موجود زنده به فضا را از جمله اقدامات مهم علمی در کشور اشاره کرد و افزود: استکبار در حال ارزیابی شرایط موجود است که بررسی کند که با وجود همه این فشارها این ملت چطور موفق به این اقدام شده است.

انتهای پیام/73004/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول