اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

ورزشکاران ادامه دهنده هدف متعالی شهدای انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس:استاندار آذربایجان غربی گفت: ورزشکاران امروزه ادامه دهندگان راه شهدای انقلاب اسلامی هستند.

ورزشکاران ادامه دهنده هدف متعالی شهدای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده عصر امروز در مراسم تجلیل از جوانان فرهیخته و قهرمانان ورزشی آذربایجان غربی، اظهار داشت: جوانان ایرانی شایسته برترین جایگاه‌های جهانی و بین‌المللی هستند و این امر از آن جایی مشخص می‌شود که این جوانان در هر مقامی در حال خدمت به کشور خود هستند.

وی افزود: ورزشکاران به عنوان یکی از پاک‌ترین جوانان میهن اسلامی در تمام عرصه‌های جهانی خوش درخشیدند و در این میان تنها بهانه برای قرار گرفتن در میادین بین‌المللی بلند کردن صدای سرود ملی ایران در کشورهای غربی است.

استاندار آذربایجان غربی ابراز داشت: ورزشکاران و قهرمانان ورزشی ایران اسلامی ادامه دهنده راه شهیدانی هستند که در دوران انقلاب و دفاع مقدس با تقدیم خون خود راه اعتلای ارزش‌های نظام را هموار کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ورزشکاران کشورمان در تمام عرصه‌ها تنها پیام‌های صبح و عدالت و اخلاق مداری را به جهانیان عرضه می‌کنند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

جلال‌زاده اذعان داشت: داشتن هدف معنوی و اخلاقی مهم‌ترین دلیلی است که ایرانیان مفتخر به کسب مقام‌های برتر در میان تمام جهان و در صحنه‌های مختلف جهانی و بین‌المللی شده‌اند.

وی تاکید کرد: تقدیر از جوانان نخبه و ورزشکار نباید به اقدامی عادی تبدیل شود بلکه باید با ارزش نهادن به این قشر از جامعه زمینه حضور دیگر جوانان در کنار این چهره‌ها و پرداختن مردم به مباحث علمی و ورزشی در صحنه‌های مختلف را فراهم آوریم.

استاندار آذربایجان غربی گفت: نسل جوان اولین نفرات تشکیل دهنده انقلاب اسلامی بودند و امروزه نیز در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام در صف اول جهاد قرار دارند.

انتهای پیام/61003/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول