اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

انقلاب اسلامی منحصر به ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: در بررسی انقلاب‌ها و خیزش‌های مردمی سراسر جهان مشاهده می‌کنیم که انقلاب اسلامی ایران ویژگی خاص و منحصر به فردی دارد که در انقلاب‌های دیگر کشورها نیست.

انقلاب اسلامی منحصر به ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علی حسین رعیتی‌فرد بعد از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان این شهرستان اظهار داشت: سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها بالنده‌تر از گذشته است.

وی با بیان اینکه با وجود تلاش‌های دشمنان، ایران اسلامی هر روز بالنده‌تر و پویاتر از گذشته در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و علمی می‌درخشد، افزود: پیشرفت و توسعه کشور با تلاش فرهیختگان و جوانان در عرصه‌های مختلف به وجود آمده و اکنون ایران اسلامی الگوی برتر در میان کشورهای جهان اسلام است.

فرماندار جهرم با بیان اینکه پدر و مادران شما دانش‌آموزان و همچنین شهدا و جانبازان شب و روز برای به ثمر رسیدن و پیروزی انقلاب اسلامی جان‌فشانی کردند، گفت: امروز ما وظیفه داریم که به نحو شایسته سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر را با برگزاری برنامه‌های متنوع و مسرت‌بخش گرامی بداریم.

وی انقلاب اسلامی ایران را معجزه‌ای در قرن حاضر دانست و ابراز داشت: در بررسی انقلاب‌ها و خیزش‌های مردمی سراسر جهان مشاهده می‌کنیم که انقلاب اسلامی ایران ویژگی منحصر به فردی دارد و هیچ‌کدام از انقلاب‌های فرانسه، روسیه و انقلاب‌هایی که در آمریکای جنوبی انجام شد این ویژگی‌ها را ندارد.

رعیتی فرد با بیان اینکه رهبری انقلاب رمز پیروزی نظام را وحدت کلمه می‌دانند، خاطرنشان کرد: وحدت و همبستگی مردم باعث شد تا انقلاب اسلامی ایران هدفمند حرکت کرده و به دستاوردهای منحصر به فردی برسد.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول