اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طالقان:

انقلاب اسلامی الگوی سعادت بسیاری از کشورهاست

خبرگزاری فارس: فرماندار طالقان گفت: ملت‌های مختلف با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی مسیر سعادت خود را انتخاب کرده‌اند.

انقلاب اسلامی الگوی سعادت بسیاری از کشورهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، ساسان دلاویز ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های مختلف این شهرستان اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران الگویی بزرگ در جهان می‌باشد و بسیاری از کشورها و ملت‌ها با الگو گرفتن از این انقلاب مسیر سعادت و پیشرفت خود را انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم در دوران انقلاب با اطاعت از فرامین رهبری موفق شدند که این انقلاب را به پیروزی برسانند افزود: امروز دشمن در نظر دارد تا اتحاد مردم را دچار تزلزل کرده تا بتواند به اهداف شوم خود برسد.

فرماندار طالقان تأکید کرد: بصیرت‌افزایی و ارتقای آگاهی مردم و به ویژه نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است لذا باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و اجرای برنامه‌های فرهنگی نسل امروز را از اهداف شوم دشمنان آگاه نماییم.

دلاویز تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن برگزاری انتخابات، دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه به برگزاری سالم این انتخابات خواهد کرد اما ما باید هوشیارانه وارد صحنه شده و دسیسه‌های دشمنان را شناسایی کنیم.

فرماندار طالقان تأکید کرد: انقلاب اسلامی متعلق به یک فرد و یا یک گروه خاص نیست بلکه به تمام ملت مسلمان ایران تعلق دارد،‌ لذا اجازه نخواهیم داد گروهی برای رسیدن به اهداف شوم خود به آرمان‌های این انقلاب و اهدافش ضربه وارد کنند.

وی با بیان اینکه امروز نهال کوچک انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است افزود: امروز انقلاب اسلامی جهانی شده است و ملت‌های آزاده دنیا با الگو قرار دادن این انقلاب در برابر استبداد به مقابله و مبارزه پرداخته‌اند.

دلاویز در پایان از مردم همیشه در صحنه این شهرستان خواست تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر علاوه بر پیمان با شهدای انقلاب و امام راحلع دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان مأیوس کنند.

انتهای پیام2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول