اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

دامن زدن به اختلافات نامردی در حق انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در شرایط حساس منطقه‌ای و بین‌المللی، پافشاری بر رأی غیرمنطقی و ناصواب خود و دامن زدن به اختلافات نوعی نامردی کردن در حق انقلاب اسلامی است.

دامن زدن به اختلافات نامردی در حق انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل این اداره کل برگزار شد از انقلاب اسلامی به عنوان گوهر تابناکی یاد کرد که خداوند متعال آن را به ملت ما هدیه کرده است.

وی ادامه داد: شاید هنوز عمق این نعمت الهی که خدای سبحان ما را از زیر یوغ حکومت طاغوت بیرون آورده و در ظل پروردگار و انسان‌های شایسته قرار داده است را درک نکرده باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم عنایت ویژه اهل بیت(ع) به ملت ایران را ملموس دانست و تاکید کرد: مسلمانان برای دستیابی به چنین انقلابی باید قرن‌ها مبارزه و مجاهدت کنند تا به آن دست یابند ولی ملت ما با اعتقاد راسخ به اهل بیت(ع) به این گوهر تابناک دست یافته است.

اسکندری پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را شکر عملی این نعمت الهی دانست و تاکید کرد: آنهایی که قدردان این نعمت هستند‌ منفعت آن در دنیا و آخرت نصیبشان می‌شود و کسانی که ناسپاسی می‌کنند دچار خسران خواهند شد.

به گفته وی، تجربه 34 ساله نشان می‌دهد که هر کسی کوچک‌ترین نگاه نادرستی به انقلاب اسلامی داشته باشد سرنگون می‌شود از این رو باید به آنهایی که در مسیر این انقلاب و حرکت امام و رهبری هستند تبریک گفت و به آنهایی که حاضر نیستند در این مسیر الهی باشند و می‌خواهند به افکار و اندیشه‌های ناقص خود پافشاری کنند باید این فرمایش امام حسین(ع) را گفت که اگر دین ندارید لااقل آزادمرد باشید.

حجت‌الاسلام اسکندری با بیان اینکه مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی زحمت کشیده‌اند و خون داده‌اند اظهار کرد: نباید انقلاب اسلامی را بازیچه دست خودمان و اغراض باندی و گروهی قرار دهیم.

وی تاکید کرد: در این شرایط حساس منطقه‌ای و بین‌المللی، پافشاری بر رأی غیرمنطقی و ناصواب خود و دامن زدن به اختلافات نوعی نامردی کردن در حق انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: شهیدان، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، مراجع و علما و مردم تلاش کرده و می‌کنند که حرکت توفنده انقلاب اسلامی نه تنها در کشور بلکه در دنیا به نتیجه برسد، بنابراین اگر برخی افراد در این مسیر کمک نمی‌کنند، لااقل سنگ‌اندازی نکنند.

اسکندری وحدت و انسجام بین همه گروه‌ها و شخصیت‌ها را نیاز ضروری جامعه دانست و تصریح کرد: با وجود اینکه مقام معظم رهبری در مجالس و محافل مختلف به وحدت و انسجام اصرار دارند، اما برخی افراد سعی دارند از طریق دامن زدن به اختلافات ذهن مردم را منحرف کنند.

وی سعادت آحاد جامعه را در تداوم مسیر اصلی انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: همه مسائل را باید با خط روشن انقلاب سنجید و امروز نظام و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه برای ما حق است.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول